SUZUKI LIDEREM SPRZEDAŻY WŚRÓD KLIENTÓW INDYWIDUALNYCH

W styczniu i lutym 2023 roku klienci indywidualni zarejestrowali 22 366 nowych samochodów, co oznacza wzrost o 14,7% w porównaniu z rokiem poprzednim

Taką informację przekazał w swym raporcie Instytut Badań Rynku Motoryzacyjnego SAMAR.


Zobacz także:

NISSAN: ROZPOCZĘŁA SIĘ WYPRAWA “OD BIEGUNA DO BIEGUNA”
 

ROZMAITOŚCI


 

Marką najchętniej wybieraną przez osoby fizyczne było Suzuki, a modelem cieszącym się największym zainteresowaniem wśród klientów indywidualnych okazał się S-Cross.

Zdecydowanym liderem jest – podobnie jak na koniec 2022 roku – Suzuki. To jedyna marka na polskim rynku z udziałem osób prywatnych w rejestracjach nowych aut na poziomie aż 63% – pisze SAMAR w komentarzu do raportu rejestracji nowych samochodów.

Zaufanie do marki Suzuki, które wynika z niezawodności i wysokiej jakości naszych produktów oraz dostosowanie oferty do oczekiwań nabywców sprawiają, że nasze samochody od lat cieszą się dużą popularnością w grupie klientów indywidualnych” – skomentował raport Piotr Dulnik, Prezes Suzuki Motor Poland.