Popularne modele samochodów Suzuki trafiły do koszykarzy w ramach współpracy między Suzuki Motor Poland a Polską Ligą Koszykówki. Firma została oficjalnym partnerem motoryzacyjnym PZKosz i PLK.
W ramach zawartej umowy na potrzeby polskiej koszykówki przekazano samochody marki Suzuki. Flota aut jest zróżnicowana, aby sprostać różnym oczekiwaniom – znajdują się w niej terenowe Grand Vitary oraz dynamiczne Swifty.
Zobacz także:
SPORT
– Współpraca z marką Suzuki to dla nas kolejny krok w dobrym kierunku. Cieszymy się, że tak uznana marka zaangażowała się w promocję poprzez koszykówkę. Liczymy na owocną współpracę i jestem przekonany, że dla obu stron ta współpraca okaże się efektywna – mówi Jacek Jakubowski, Sekretarz Generalny Polskiego Związku Koszykówki i Prezes Polskiej Ligi Koszykówki.
Obecność Suzuki w polskim sporcie w naturalny sposób wynika z filozofii „Way of Life”, obejmującej promocję aktywnego stylu życia.
– Polska koszykówka, zarówno mężczyzn jak i kobiet, zyskuje coraz większe zainteresowanie kibiców. Podczas meczów na trybunach doskonale widać zaangażowanie fanów i ich znakomity doping. Koszykarze promując grę fair play, doskonale uosabiają filozofię marki Suzuki, wyrażaną w haśle „Way of Life” – uważa Jarosław Jędrzejewski, Dyrektor Marketingu w Suzuki Motor Poland.
Już w sierpniu Suzuki będzie obecne podczas meczów koszykarskich. W dniach 23-25 sierpnia rozegrane zostaną w Lublinie mecze towarzyskie z udziałem naszych koszykarzy. Reprezentacja Polski gościć będzie Szwecję, Ukrainę i Wielką Brytanię.