Suzuki Motor Poland chętnie wspiera sport i aktywny styl życia, dlatego w sezonie 2014/2015 będzie kontynuowało współpracę z Polską Ligą Koszykówki. Nowa gama popularnych modeli samochodów Suzuki trafiła już do PLK.
W 2013 r. Suzuki Motor Poland zostało oficjalnym partnerem motoryzacyjnym Polskiego Związku Koszykówki i Polskiej Ligi Koszykówki, a w 2014 roku zdecydowano o przedłużeniu współpracy.
Zobacz także:
W ramach zawartej umowy na potrzeby polskiej koszykówki przekazano samochody marki Suzuki. Flota aut składa się z najpopularniejszych modeli marki, które spełniają zróżnicowane wymagania: przestronne crossovery SX4 S-Cross oraz stylowe, miejskie Swifty.
– W trakcie sezonu Tauron Basket Ligi oraz latem, kiedy gra reprezentacja Polski, często podróżowaliśmy. W każdej chwili mogliśmy liczyć na samochody marki Suzuki, które okazały się niezawodne. Cieszymy się, że ze współpracy zadowolony jest również nasz partner, który chce kontynuować promocję swojej marki poprzez koszykówkę – mówi Jacek Jakubowski, Sekretarz Generalny Polskiego Związku Koszykówki i Prezes Polskiej Ligi Koszykówki.
Suzuki od lat angażuje się w działania promujące aktywny styl życia, co wynika bezpośrednio z filozofii marki wyrażonej hasłem „Way of Life”.
– W ciągu ostatniego roku usłyszeliśmy wiele głosów uznania od kibiców polskiej koszykówki. Co prawda to wciąż mniej popularna dyscyplina niż np. piłka nożna w Polsce, ale atmosfera panująca na meczach jest fantastyczna. Z przyjemnością wspieramy sport, który dostarcza kibicom tyle radości, a przy tym promuje grę fair play – uważa Jarosław Jędrzejewski, Dyrektor Marketingu w Suzuki Motor Poland.
Fot.: Andrzej Romański