W pierwszym kwartale 2014 r. (kwiecień-czerwiec 2014) wartość sprzedaży Suzuki wzrosła o ponad 5%. Największe wzrosty sprzedaży zanotowano na ojczystym rynku japońskim oraz europejskim.
Suzuki Motor Corporation opublikowało wyniki finansowe za pierwszy kwartał 2014 roku, czyli okres kwiecień-czerwiec. Dzięki znacznym wzrostom w Azji i Europie w tym okresie (kwiecień–czerwiec 2013) w porównaniu z analogicznym okresem poprzedniego roku fiskalnego skonsolidowana sprzedaż netto wzrosła o 34,6 miliarda jenów (5,1%) do poziomu 710,4 miliarda jenów.
Zobacz także:
WCIĄŻ ROŚNIE SPRZEDAŻ AUT W POLSCE
Zanotowano wzrost zysku operacyjnego o 6,8 miliarda jenów (15,5%), do poziomu 50,9 miliarda jenów, względem 1. kwartału roku fiskalnego 2013. Wynik taki otrzymano dzięki znacznym wzrostom w Japonii oraz krajach europejskich. Zysk netto wyniósł 37,5 miliarda jenów, czyli 138,8% wartości z analogicznego okresu roku 2013.
W porównaniu z analogicznym okresem roku fiskalnego 2013 wartość sprzedaży samochodów wzrosła o 6,5% (38,2 miliarda jenów) do 629 miliardów jenów. Wzrost zysku operacyjnego wyniósł 5,8%, osiągając 47,3 miliarda jenów.