SUZUKI: BURGMAN 200 ABS – NOWY KOMFORTOWY SKUTER

S 21_action_H1

Nowy Burgman 200 ABS rozwija koncepcję wygodnego i eleganckiego miejskiego skutera. Jak każdy członek rodziny Burgman, nowy jednoślad stanowi uosobienie luksusowego pojazdu.

Pojazd dołączy do gamy jednośladów Suzuki w 2014 roku. To trzecia generacja popularnego i ekskluzywnego skutera, którego historia rozpoczęła się w 2002 r. Przez 11 lat w Europie sprzedanych zostało ponad 20 000 sztuk skuterów z silnikami o pojemności 150 cm3 i 24 300 skuterów napędzanych silnikami o pojemności 200 cm3 (dostępne od roku 2006).


Zobacz także:
MOTOCYKLE


Filozofia skuterów serii Burgman opiera się na hasłach „Elegancja. Komfort. Luksus”.

Nowy Burgman 200 ABS może pochwalić się największym zasięgiem w swojej klasie, najniżej położonemu siedzeniu i ergonomicznie ukształtowanej podłodze, która ułatwia podparcie skutera po zatrzymaniu się. Obszerny schowek pod siedzeniem pozwala schować dwa pełnowymiarowe kaski (41 l), a schowki w przedniej części skutera mają pojemność 5,5 litra.

sU 21_action_d

Skuter napędzany jest lekkim i kompaktowym silnikiem o pojemności 200 ccm i dużej elastyczności zwłaszcza w zakresie niskich i średnich prędkości obrotowych. Chłodzony cieczą silnik zblokowany jest z przekładnią CVT. Burgman 200 wyposażony jest w układ ABS współpracujący z tarczami hamulcowymi o średnicy 240 mm.

Przedni widelec teleskopowy z tłoczyskami o średnicy 33 mm zapewnia komfortową jazdę także na drogach o niezbyt równej nawierzchni. Regulowane zawieszenie tylne wyposażone jest w regulację napięcia wstępnego sprężyn. Siedzenie jest położone na wysokości 735 mm, co wraz z ergonomicznie ukształtowaną podłogą i wąską przednią częścią siedzenia ułatwia pewne podparcie nogą po zatrzymaniu skutera. W porównaniu z poprzednią generacją w nowym Burgmanie 200 zwiększono wysokość szyby czołowej (o 110 mm), przez co polepszeniu uległ ochrona przed wiatrem.

Zestaw wskaźników wyświetla informacje dotyczące ilości dostępnego paliwa, a także średniego zużycia paliwa, przebiegu dziennego (zakres A i B) oraz konieczności wymiany oleju. Wyświetlacz LCD został wkomponowany między analogowym prędkościomierzem i obrotomierzem. W górnej części wyświetlacza umieszczony jest zegar. Specjalna kontrolna ECO znajdująca się pod obrotomierzem informuje prowadzącego o oszczędnym trybie jazdy. Burgman 200 ABS wyposażony jest w nowe, podwójne lampy przednie i podwójne lampy tylne.

sU 22_RightSide