Subaru rozpoczęło współpracę z MiTAC – właścicielem marek Mio i Magellan. Dotyczy ona nawigacji SmartGPS, które zostaną wykorzystane we wszystkich nowych samochodach marki wyposażonych w system Starlink.
Na mocy umowy producentów, japońskie auta wykorzystujące Smart Access od firmy Clarion, będą korzystały z usługi Magellan SmartGPS.
Zobacz także:
Oznacza to, że SmartGPS staje się oficjalną nawigacją wykorzystującą synchronizację w chmurze dla Subaru.
Subaru Starlink dostępne jest zarówno dla telefonów z systemami iOS oraz Android, a po zainstalowaniu daje kierowcy dostęp do sterowania wybranymi aplikacjami za pomocą panelu dotykowego zamontowanego na desce rozdzielczej. Dzięki współpracy obu producentów pośród tych aplikacji znajdzie się również nawigacja od MiTAC.
Nawigacja SmartGPS
Magellan SmartGPS to aplikacja nawigacyjna przeznaczona na telefony komórkowe z systemami operacyjnymi iOS oraz Android. To w pełni funkcjonalna nawigacja wykorzystująca także komunikaty głosowe i szereg innych funkcji popularnych w tego typu aplikacjach. Dzięki rozwiązaniom typu „connected car” będzie ona współpracować z Subaru Starlink, co umożliwi pełną kontrolę nad aplikacją za pomocą auta.
– Marka Magellan jest zaszczycona, że nasze rozwiązanie SmartGPS zostało wybrane przez Subaru, producenta słynącego ze stosowania innowacyjnych rozwiązań, jako oficjalna nawigacja dla usługi Subaru Starlink. Wszyscy jesteśmy pewni, że współpraca naszych dwóch firm będzie owocna – komentuje Pierre Parent, CEO marki Magellan.
Nawigacja SmartGPS dla Subaru będzie wykorzystywać zaawansowane rozwiązania z dziedziny przekazywania map za pomocą chmury. Dzięki temu kierowcy Subaru zawsze będą korzystać z najbardziej aktualnych dostępnych map.
– Marka Magellan była świetnym partnerem podczas całego procesu przygotowywania SmartGPS do współpracy z platformą Subaru Starlink. Dla naszych klientów, takich jak Subaru dostarczamy tylko najwyższej klasy innowacyjne rozwiązania. Dlatego jesteśmy pewni, że aplikacje Magellan SmartGPS będą świetnym dodatkiem do platformy Subaru Starlink, zasilanej przez Smar Access od Clarion – mówi Allen H. Gharapetian, Wicedyrektor ds. Marketingu oraz Planowania Strategicznego z firmy Clarion America.