STAG WSPIERA SERWISY I WARSZTATY MONTUJĄCE INSTALACJE

Firma AC S.A., właściciel marki Stag, przygotowała specjalny pakiet pomocowy dla warsztatów współpracujących i montujących instalacje gazowe.

Materiały ochrony osobistej (np. maseczki ochronne i płyny do dezynfekcji), materiały marketingowe i rekomendacje oraz eksperckie konsultacje online mogą okazać się pomocne w działalności podczas pandemii.


Zobacz także:

ROZMAITOŚCI


 

Specjaliści Stag przygotowali wskazówki i rekomendacje dotyczące bezpiecznej pracy i obsługi klientów w czasach wymagających specjalnej organizacji pracy z powodu koronawirusa. Zaproponowano działania, które pomogą warsztatom przetrwać trudny czas epidemii i mniejszego zainteresowania usługami, w tym montażami instalacji autogaz. Są to działania związane z reklamą, organizacją pracy oraz podnoszeniem kwalifikacji.

Równolegle powstały materiały informacyjne i reklamowe, które warsztaty mogą wykorzystać w komunikacji z klientami. Plakaty, grafiki oraz film dostosowano do wykorzystania w formie drukowanej i elektronicznej na stronach internetowych warsztatów i w mediach społecznościowych. Materiały są dostępne do pobrania na www.ac.com.pl .

Warsztaty współpracujące w całej Polsce zostały wyposażone również w tzw. pakiet bezpieczeństwa, a w nim niezbędne środki do utrzymania higieny w miejscu pracy: płyn do dezynfekcji oraz maseczki. Paczki jeszcze przed weekendem majowym dotrły do adresatów.

Równolegle do dyspozycji pracowników i właścicieli warsztatów są także regionalni doradcy techniczni Stag. Eksperci udzielają indywidualnych konsultacji online. Wystarczy skontaktować się z ekspertem i ustalić tematykę oraz termin spotkania. Konsultacja odbywa się w formie telekonferencji i ułatwia uzyskania odpowiedzi na pytania, które pojawiają się w trakcie pracy.