STACJA MERCEDES NOMINOWANA DO WAŻNEJ NAGRODY

Stacja 1_Mercedes1

„Stacja Mercedes” została nominowana do prestiżowej nagrody European Excellence Awards, promującej najlepsze projekty i kampanie komunikacji marketingowej.

Zwycięzców poznamy 5 grudnia podczas uroczystej gali w Monachium. „Stacja Mercedes”, która działała na warszawskim Powiślu od lipca do początku października br., okazała się dużym sukcesem nie tylko w Warszawie, ale została doceniona przez ekspertów za granicą.


Zobacz także:
ROZMAITOŚCI
STACJA MERCEDES


Ażurowy pawilon z kawiarnią, rowerownią, kącikiem zabaw dla dzieci i tarasem przyciągnął ponad 20 tys. osób – zarówno mieszkańców Warszawy jak i przejezdnych. W Stacji odbyło się 80 imprez kulturalnych, pojawiały się w niej znane postacie kultury i sztuki, designu, sportu i motoryzacji. 800 jazd testowych, 730 publikacji i ponad 6 tys. „like’ów” na fan page’u Stacji Mercedes na Facebooku – pod każdym względem projekt promocji marki i produktu w tkance miasta bez naruszania jej naturalnego balansu okazał się sukcesem. Teraz projekt został doceniony przez międzynarodowe gremium – jury prestiżowej nagrody European Excellence Awards.

Stacja 2_Mercedes2

Nagroda Excellence Award jest inicjatywą magazynu “Communication Director, the Magazine for Corporate Communication and Public Relations”. Sam Magazyn jest oficjalnym organem European Association of Communication Directors. European Excellence Awards odbędzie się w tym roku po raz siódmy. Zwycięzców wybiera jury składające się z 30 wysokiej klasy specjalistów z zakresu komunikacji – dyrektorów PR, rządowych rzeczników prasowych i prezesów agencji PR-owych. Poszczególne projekty oceniane są pod kątem przyjętej strategii, innowacyjności, kreatywności, efektywności kosztowej oraz uzyskanych rezultatów.

Wśród setek zgłoszeń, organizatorzy wybrali te najbardziej innowacyjne w kilkunastu kategoriach. Projekt „Stacja Mercedes” jest nominowany do nagrody wśród pięciu rywali w kategorii „Motoryzacja i Transport”. W Monachium Mercedes-Benz Polska będzie reprezentowany przez Mirosławę Rudzką (szefową projektu „Stacja Mercedes”) oraz Ewę Łabno-Falęcką, dyrektor external affaires.

– Już sama nominacja jest dla nas wielkim wyróżnieniem, szczególnie dlatego, że Stacja Mercedes w Warszawie to projekt pilotażowy naszej Centrali w Stuttgarcie, któremu my tutaj lokalnie nadaliśmy kształt i charakter działania. Nie mieliśmy wzorców – no i świetnie się udało. Udowodniliśmy, że jesteśmy nie tylko skuteczni, ale i niezwykle innowacyjni – mówi Ewa Łabno-Falęcka.