Już po raz czwarty na Powiślu w Warszawie zagości letni pawilon napędzany przez Mercedes-Benz. Na skraju Parku Rydza – Śmigłego, pod jednym dachem, ponownie spotkają się motoryzacja, muzyka, kino, sport i ciekawi ludzie.
Inicjator projektu – Mercedes-Benz Polska – zapowiada nie tylko powrót Stacji na warszawskie Powiśle, ale także rozwinięcie jej idei.
Zobacz także:
W tej edycji nie zabraknie szczególnie lubianych przez gości Stacji Mercedes wydarzeń, planowane są także nowości.
– Zapewnimy odwiedzającym wyjątkowo dużo możliwości spotkania z marką. Od jazd testowych, poprzez promocję usług Mercedes Me, aż po prezentację nowych inicjatyw, jak np.: She’s Mercedes – mówi Artur Konarski, dyrektor produktu i marketingu samochodów osobowych w Mercedes-Benz Polska.
Choć według badań to panie wpływają na 80 proc. decyzji zakupowych oraz są posiadaczkami majątku równego trzykrotnemu PKB Chin, nadal często pomijane są w działaniach dedykowanych klientom segmentu motoryzacyjnego. W ramach projektu pod nazwą She’s Mercedes producent podejmuje ten temat i oferuje networking oraz pomoc w rozwiązywaniu problemów w trzech głównych obszarach życia nowoczesnej kobiety: mobilność, edukacja w dziedzinie zarządzania budżetem i usługi finansowe.
– Wchodzimy w dialog z kobietami z całego świata, a w tegorocznej edycji Stacji Mercedes planujemy wiele aktywności stanowiących jego kontynuację – dodaje Konarski.
Tego lata na Powiślu ponownie zagoszczą między innymi: wspaniałe klasyki, pod Stacją zaparkują także piękne Pagody, a w Dniu AMG zabrzmi donośny dźwięk silników. Nie zabraknie także koncertów, kina letniego, zajęć sportowych oraz ciekawych spotkań i dyskusji. Odwiedzający letni pawilon będą mogli posłuchać dobrej muzyki, obejrzeć film, skorzystać z jazdy testowej wybranym autem, trenować jogę lub tai chi, czy odpocząć na leżaku, w cieniu drzewa.
Stacja Mercedes, choć powstała jako sezonowy koncept na promocję marki w przestrzeni miejskiej, na stałe wpisała się w tkankę miasta, stając się jej integralną częścią. Partnerzy zaproszeni do realizacji tegorocznej edycji projektu, zostali wybrani przez Mercedes- Benz Polska w drodze przetargu. Gastronomię oraz przygotowanie części wydarzeń powierzono nowej firmie.
– Już od drugiej soboty czerwca ponownie zapraszamy wszystkich do letniego pawilonu, by wspólnie spędzić kolejne lato w parkowym otoczeniu. Postaramy się uczynić ten sezon naprawdę niezapomnianym – dodaje Magdalena Szuleka- Kisielewska z Mercedes- Benz Polska, zarządzająca projektem.
Letni pawilon, którego budowa już rozpoczęła się na Powiślu, tak jak w poprzednich edycjach, zaprojektowała warszawska Pracowania Architektoniczna WWAA. Inspiracją do jego powstania były industrialne garaże maszynowe i parowe, które mieściły się w tej lokalizacji w XIX wieku. Drewniany stelaż, znany z poprzednich sezonów, będzie stanowił wnętrze budynku i pokryją go faliste, perforowane panele. Niezmiennie Stacja pozostaje otwarta na Park Rydza – Śmigłego, oferując zarówno bogatą ofertę wydarzeń, jak i odpoczynek na leżakach w zielonej okolicy kultowej dzielnicy Warszawy.
Stacja Mercedes czynna będzie przez całe lato – do 4 września. Podczas działalności letniego pawilonu, za pośrednictwem asystentów sprzedaży obecnych w Stacji, każdego dnia można umówić się na jazdy testowe wybranymi modelami Mercedes- Benz. W tej edycji do dyspozycji gości będą m.in. Klasy: A, CLA SB, GLA, C Kombi i E.
Stacja Mercedes mieści się na rogu ul. Kruczkowskiego i al. 3 Maja w Warszawie. Na wszystkie wydarzenia w Stacji Mercedes wstęp wolny.
Fot.: Stacja Mercedes i Piotr Jakubowski