Dla południowokoreańskiego producenta samochodów terenowych oraz SUV-ów – marki SsangYong, obecny rok stał pod znakiem rozwoju sieci dilerskiej.
Nowa spółka importerska – SsangYong Auto Polska, odpowiadająca za dystrybucję – od stycznia 2021 roku, już na początku swojej działalności wyznaczyła sobie za cel stworzenie silnej i profesjonalnej sieci dystrybucji i serwisu zapewniającej maksymalne pokrycie terytorialne oraz wysoką jakość wykonywanych usług. W ciągu 12 miesięcy liczba autoryzowanych placówek uległa podwojeniu, przybliżając markę SsangYong klientom z regionów, w których do tej pory brakowało profesjonalnej i zaangażowanej reprezentacji.
Zobacz relacje:
Do sieci dołączyły w ostatnich tygodniach placówki w Białymstoku (Biacomex), Bielsku-Białej (Inter-Welm), Częstochowie (Kombat), Gliwicach (Gazda Group), Katowicach (ABC-Cars), Łodzi (Kubiak), Płońsku (Michalski Motors) i Warszawie (Ballaun), .
Nowe, autoryzowane punkty sprzedaży i serwisu, oprócz sprzedaży samochodów nowych i używanych SsangYong, świadczą również pełen zakres usług związanych m.in. z ubezpieczeniem, finansowaniem oraz częściami zamiennymi i akcesoriami. W sumie klienci mają do dyspozycji 28 punktów serwisowych, autoryzowanych w zakresie przeglądów i napraw gwarancyjnych i pogwarancyjnych.
Mariusz Jakimiuk, Dyrektor Zarządzający SsangYong Auto Polska powiedział: W ciągu ostatnich miesięcy intensywnie pracowaliśmy nad rozwojem sieci SsangYong. Praktycznie podwoiliśmy listę Dilerów i co z mojej perspektywy nawet ważniejsze, do sieci dołączyły uznane grupy dilerskie z profesjonalną kadrą i zaufaniem lokalnej społeczności. To jeden z naszych kluczowych elementów strategii – konsekwentny rozwój biznesu w oparciu o rentowną sieć dilerską oraz rosnącą grupę zadowolonych klientów. SsangYong jest synonimem jakości i niezawodności produktów, cechy te pragniemy podkreślić równie wysoką jakością obsługi w naszych salonach i serwisach.
Rozbudowa sieci dilerskiej, która ułatwi klientom nie tylko bliższy kontakt z marką, zakup samochodu, ale także późniejszą obsługę serwisową, to również fundament planowanego na przyszły rok znacznego wzrostu wolumenu sprzedaży.
Koreańscy producenci dobrze radzą sobie z brakiem półprzewodników, wśród nich jest również SsangYong. Obecnie nie ma większych problemów z dostępnością samochodów i możliwością natychmiastowego odbioru. Jeśli dodamy dobre pozycjonowanie cenowe, które idzie w parze z jakością produktów, jestem spokojny o wynik sprzedażowy w przyszłym roku. Przy wsparciu doświadczonej sieci Dilerów oraz konsekwentnym, precyzyjnie planowanym działaniom reklamowym, plan sprzedaży 1.500 sztuk samochodów w roku 2022 wydaje się bardzo realny. posumował Mariusz Jakimiuk