SSANGYONG: DOBRE WYNIKI SPRZEDAŻY I DNI OTWARTE

Polski oddział koreańskiej marki SsangYong kontynuuje wysoką sprzedaż samochodów w lutym bieżącego roku.

Po rekordowym dla marki styczniu, gdy na rynku polskim zarejestrowanych zostało 106 samochodów osobowych SsangYong, w lutym – zgodnie z danymi PZPM oraz Samar – zarejestrowane zostały 102 sztuki SsangYong, co ponownie pozwoliło uplasować się w rankingu tegorocznych rejestracji z wynikiem 208 sztuk przed uznanymi markami jak Mitsubishi (181 szt.), Land Rover (173 szt.), DS (74 szt.) czy Jaguar (74 szt.).


Zobacz także:

ROZMAITOŚCI


 

Jak podkreśla Mariusz Jakimiuk, Dyrektor Zarządzający SsangYong Auto Polska, założony na ten rok plan sprzedaży w wysokości 1.500 sztuk samochodów wydaje się w świetle ostatnich informacji i planów marketingowych Importera, absolutnie realny.

Już w tym tygodniu odbędą się pierwsze w historii Dni Otwarte w salonach SsangYong. Sieć dilerska, licząca obecnie 21 punktów w całym kraju, zaprasza wszystkich zainteresowanych w dniach 18 – 19 marca do poznania rodziny koreańskich SUV-ów, dostępnych do natychmiastowego odbioru. Zaprezentowana zostanie pełna gama modelowa wraz z możliwością odbycia jazd testowych dowolnym modelem SsangYong.

Podczas dni otwartych klienci będą mogli wybrać model Korando w wersji limitowanej Quantum, oferowanego z korzyścią 11.000 PLN brutto. Rodzinny SUV z przestronnym bagażnikiem o pojemności 551 litrów, dostępny jest z mocnym 4-cylindrowym silnikiem benzynowym z turbodoładowaniem o mocy 163 KM i manualną skrzynią biegów bądź 6-biegową automatyczną, a także napędem na 2 lub 4 koła. Klienci mogą ponadto wybrać dedykowaną instalację LPG (z zachowaniem gwarancji fabrycznej).

Podobnie jak inne modele marki SsangYong, Korando Quantum oferowany jest z bezpłatną 5-letnią gwarancją fabryczną.