Solaris przedstawił pojazdy należące do rodziny Urbino, wyposażone w najnowszą generację silników, spełniających rygorystyczną normę emisji spalin Euro 6.
Producentem silników diesel, wykorzystywanych w pojazdach spod znaku zielonego jamnika, są firmy DAF (model DAF MX-11) i Cummins (model ISB6.7E6). Drugi z producentów jest również dostawcą silników ISLG napędzanych sprężonym gazem ziemnym (CNG).
Zobacz także:
UŻYTKOWE
Zaprezentowany podczas 60. Światowego Kongresu i Wystawy UITP w Genewie Solaris Urbino 18 stanowi połączenie sprawdzonych i przyjaznych środowisku rozwiązań. Jest to autobus reprezentujący nowoczesny design, niezawodność, bezpieczeństwo, komfort oraz to z czego słynie polski producent – elastyczne podejście do wymagań klienta. Przegubowe Urbino już od dawna stało się częścią miejskiego krajobrazu w niemal 400 miastach, w 26 krajach Europy. Wyposażone w sprawdzone komponenty, wykonane ze stali odpornej na korozję, udowodniło swoją wytrzymałość nawet w trudnych i niesprzyjających warunkach atmosferycznych. Solarisy codziennie użytkowane są od koła podbiegunowego po zwrotnikowy klimat wyspy Reunion nad Oceanem Indyjskim.
Autobus zaprezentowany w Szwajcarii napędzany jest nowoczesnym, pewnym i oszczędnym silnikiem DAF Euro 6, który spełnia ograniczenia środowiskowe, wchodzące w życie w przyszłym roku. Wysokie momenty obrotowe przy niewielkich prędkościach, niskie zużycie paliwa oraz niezawodność nowego silnika DAF MX-11 są dodatkową gwarancją sukcesu Urbino 18. Ponad 370 KM mocy przy maksymalnym momencie obrotowym 1600 Nm jest potwierdzeniem najlepszego wyboru dla jednostek napędowych przegubowych Solarisów.
Dodaj komentarz
Musisz się zalogować, aby móc dodać komentarz.