SKODA WSPIERA AKCJĘ TVP REKLAMA DZIECIOM

Skoda Auto Polska po raz kolejny zaangażowała się w pomoc potrzebującym dzieciom, tradycyjnie w okresie przedświątecznym włączając się w telewizyjne akcje reklamowe – w Mikołajkowy Blok Reklamowy Polsatu.

Wyemitowany w “Mikołajki” przed głównym wydaniem “Wydarzeń” blok obejrzało średnio 7,31 mln widzów. Dzięki temu, Fundacji Polsat udało się zebrać rekordową kwotę ponad 2 mln złotych.

W tym roku blok obejrzeć mogli też internauci za pomocą aplikacji internetowej ipla. Z tej możliwości skorzystało 4 185 użytkowników. Cała zebrana kwota – ponad 2 mln zł – zostanie przekazana na leczenie i rehabilitację dzieci.

Także od wielu lat Telewizja Polska S.A. w każdą wigilię Bożego Narodzenia emituje charytatywny blok reklamowy, z którego całkowity dochód przekazywany jest dzieciom potrzebującym pomocy. W tym roku już po raz szósty Škoda przyłączy się do tej akcji.

Blok reklamowy zostanie wyemitowany w TVP1 przed Wiadomościami, a cały dochód zostanie przekazany placówkom prowadzącym działalność opiekuńczo- wychowawczą na rzecz dzieci. Reklama Dzieciom to akcja charytatywna, która jest realizowana przez Telewizję Polską S.A. od 1992 roku. Marka Škoda wzięła w niej udział w 2002, 2003, 2006, 2009 i 2010 roku.

– Pomoc dzieciom na stałe wpisana jest w politykę naszej firmy. Škoda to marka, dla której takie wartości, jak rodzina, bezpieczeństwo i zaufanie są ważne – dlatego bez wahania postanowiliśmy wesprzeć ten szczytny cel już po raz szósty – wyjaśniał Marcin Weksej, specjalista ds. kontaktu z dziennikarzami Skoda Auto Polska.