Rebranding salonów Škody na całym świecie nabrał tempa. W Istambule otwiera się już dwutysięczny odmieniony punkt dealerski – przebudowany według nowych założeń designu korporacyjnego marki.
Do końca 2016 roku na nowy styl przestawi się ponad 80 procent z blisko 3 200 salonów czeskiego producenta na wszystkich kontynentach.
Zobacz także:
Nowoczesny, przyjazny człowiekowi, jasny. Jako dwutysięczny dealer Skody na świecie, salon Doğuş Oto Maslak w Istambule prezentuje nowe wartości designu. Z przestrzenią ekspozycyjną sięgającą 435 m2 to jeden z największych punktów sprzedaży samochodów w Turcji. Zlokalizowany w stolicy kraju obiekt może się pochwalić także oferowaniem szerokiego zakresu dodatkowych udogodnień.
Powstałe według nowych założeń punkty dealerskie spotykają się z ciepłym przyjęciem. Wiele z nich zanotowało dzięki przebudowie wzrosty obrotów w zakresie sprzedaży samochodów nowych i używanych, serwisowania, sprzedaży akcesoriów i oryginalnych podzespołów. Nowy wygląd ma też mieć pozytywny wpływ się na satysfakcję obsługi klientów.
Obecnie nowy design mają już salony w 42 krajach, między innymi w Polsce, Czechach, Tajwanie czy Zjednoczonych Emiratach Arabskich. W niektórych krajach, jak w Czechach, Włoszech, Portugalii czy na Węgrzech, modernizacja punktów sprzedaży została już zakończona. W Niemczech – drugim największym rynku marki po Chinach – do końca roku nowy wygląd przyjmą prawie wszystkie z około 580 obiektów czeskiej marki.
Głównym założeniem nowego designu salonów jest osobista, bezpośrednia i otwarta komunikacja z klientem. Odzwierciedlają to ogólne założenia architektoniczne budynków, które w środku i na zewnątrz zaprojektowane są w taki sposób, by były przejrzyste i zapraszały do odwiedzenia. Dla osiągnięcia pełnej klarowności projektu kierowano się zasadą ograniczania do minimum. Siła designu salonów opiera się na prostych kształtach, połączeniu kolorów marki – eleganckiej bieli i odświeżającej zieleni – oraz nowoczesnym oświetleniu.
Na polu rozszerzonej opieki nad klientem, obsługa sprzedażowa i serwisowa zostały zbliżone do siebie poprzez przeprojektowanie budynków i optymalizację struktur oraz procesów sprzedaży. 19 proc. salonów zostało kompletnie przebudowanych, z czego blisko połowa powstała w nowych lokalizacjach.
Nowy design korporacyjny jest jednym z fundamentów nowej strategii Škody. Ostatnim uzupełnieniem gamy jest nowa generacja modelu Superb, ale producent przygotowuje się do kolejnego dużego wydarzenia – we wrześniu tego roku zaprezentuje swój pierwszy duży model w segmencie SUV: Kodiaq.