Dla Škody kwestia bezpieczeństwa kierowców i pasażerów, zarówno tych na przednich, jak i tylnych siedzeniach, jest jednym z priorytetów w strategii.
Z jednej strony marka oferuje coraz bezpieczniejsze samochody, z drugiej działa na rzecz podnoszenia umiejętności i kompetencji kierowców wraz z instruktorami ze Škoda Auto Szkoła.
Zobacz także:
– Marka głęboko wierzy w pożyteczność akcji prewencyjnych, które zwiększają świadomość osobistej odpowiedzialności za bezpieczeństwo własne oraz innych. W chwili, kiedy odsetek kobiet stających się właścicielkami Škody wzrasta, odpowiedź na zaproszenie do współpracy w ramach akcji AVON Kontra Rak Piersi była oczywista – mówi Katarzyna Misztal, Specjalista ds. komunikacji.
Škoda serdecznie zaprasza na Avon Walk, który rusza już 13 czerwca o godzinie 12:00 z Placu Teatralnego w Warszawie, a przewodzić mu będzie nowa Fabia. Meta Marszu znajduje się na Polu Mokotowskim, gdzie na wszystkich uczestników czekają różnorodne atrakcje: bezpłatne badania USG, nauka samobadania piersi, strefa dla dzieci i dla mężczyzn, którzy będą mogli wziąć udział w ściganiu się na symulatorze.
Na kobiety czekać będzie strefa piękna, w której będą mogły skorzystać z usług fryzjera, makijażystki i kosmetyczki. Na uczestników Avon Walk będą też czekać gwiazdy: Joanna Koroniewska, Krzysztof Hołowczyc i serialowe Przyjaciółki, czyli Małgorzata Socha, Magdalena Stużyńska i Anita Sokołowska. Wisienką na torcie będzie konkurs, w którym do wygrania będzie młodsza Škoda Fabia.
Biorąc udział w Avon Walk Škoda Polska chce pomóc uświadomić kobiety, jak ważna w walce z rakiem piersi jest profilaktyka. Podczas Marszu różowej wstążki, każde uczestniczące dwie osoby to dofinansowanie jednego badania USG w ramach akcji Gabinety z różową wstążką w październiku.