SKODA: POZNALIŚMY ZWYCIĘZCÓW KONKURSU AUTO MUZYKA

sko-aumuzy1

Škoda po raz kolejny znalazła idealną muzykę do jazdy samochodem i nagra płytę z 10 najlepszymi zespołami Auto Muzyka. Zapraszając młode talenty do swojego konkursu pokazała, że dba o przyjemność z jazdy pod każdym względem.

To stwierdzenie jest prawdziwe: nieważne, czy jest się kierowcą czy pasażerem – muzyka podczas jazdy samochodem to nieodłączny kompan podróży.


Zobacz także:

ROZMAITOŚCI


 

Jednym wyznacza rytm, innym urozmaica widok za oknem – za to każdemu uprzyjemnia chwile spędzone „za kółkiem”.

W konkursie Škoda Auto Muzyka, gdzie po raz kolejny marka szukała najlepszej muzyki do jazdy samochodem, tym razem każdy młody artysta mógł sam wybrać jurora, który go oceniał. Wybór nie był łatwy – Baron i Tomson z Afromental, Marysia Sadowska, Kasia Nosowska i Dawid Podsiadło to gwiazdy polskiej sceny.

sko-aumuzy2

Finalistów konkursu jurorzy zaprosili do Garażu Škoda Auto Muzyka, gdzie wysłuchali ich na żywo i wybrali najlepszą 10-tkę. Mimo iż wybór nie był łatwy, a obrady przeciągnęły się aż do wieczora, zwycięzcy nagrają teraz wspólną płytę.

Wśród TOP 10 znaleźli się:

– z drużyny Barona i Tomsona: 1. Sybilla Sobczyk – Enjoy!; 2. Workplace – Brand New Choices;3. Marta Dryll – Never Forget You ft. Marzena Ugorna;
– z drużyny Marii: 4. Wasabi – Ultralekki; 5. Salk – Matronika;
– z drużyny Kasi: 6. Blunt Razor – Still Alive; 7. Masia – Cienie; 8. Edyta Górecka – Sierpień;
– z drużyny Dawida: 9. Krystian San x JJ – #Call the police; 10. The Underground Man – Hysteria.

Na tym jednak nie koniec. W Garażu zespoły stworzyły także 30-sekundowe filmiki, które w takcie akcji były wyświetlane jako reklamy na YouTubie. Reklama zespołu The Underground Man – Hysteria uzyskała najmniejszy współczynnik „Skip ad” (pominięcia reklamy) i okazała się najchętniej oglądaną, za co zespół został nagrodzony nagraniem profesjonalnego teledysku.

W ogólnym rankingu internautów najwięcej głosów zdobył z kolei zespół Setin z utworem Znajomy, wygrywając dla siebie niezwykłą sesję zdjęciową. Sami internauci słuchając, głosując i tworząc własne playlisty mogli wygrać Škodę Kodiaq – nowego SUV-a marki.