Škoda po raz szósty została liderem polskiego rynku motoryzacyjnego! W 2012 roku na polskim rynku zarejestrowano 32 182 samochody, co uplasowało markę na pierwszym miejscu. W minionym roku jej udział w rynku w naszym kraju wyniósł 11,89 procenta.
Wynik ten zagwarantował bezpieczną przewagę ponad 9 500 sztuk nad drugim w zestawieniu producentem (Volkswagen) i 12 328 – nad trzecim (Toyota).
W poprzednich latach tytuł lidera rynku trafił do czeskiego producenta w 2005, 2006, 2009, 2010 i 2011 roku.
Najlepiej sprzedającym się modelem wciąż pozostaje Octavia. W 2012 roku na polskim rynku zarejestrowano ich aż 15 635 szt. Nowa generacja modelu wyruszy na podbój rynku już w marcu!
– Jesteśmy bardzo szczęśliwi, że Škoda po raz szósty została najczęściej wybieraną marką samochodową przez Polaków. Przemyślane inwestycje wzmacniające wizerunek – m.in. mobilna wystawa motoryzacyjna Škoda AUTOLAB, działania mające na celu podnoszenie jakości obsługi klienta, a także atrakcyjna oferta cenowa to niektóre z czynników, które wpłynęły na sukces marki. Nie możemy również zapomnieć, że ubiegły rok rozpoczął nowy etap w historii marki – wprowadzenie dwóch premierowych modeli – Citigo oraz Rapid – zapoczątkowało ofensywę modelową, która będzie kontynuowana w kolejnych latach. Poszerzanie i systematyczne odnawianie gamy samochodów pozwoli nam na dalszy rozwój i wzrost udziałów rynkowych, zarówno w Polsce, jak i na całym świecie – mówi Łukasz Zadworny, Dyrektor marki Škoda w Polsce.
Dodaj komentarz
Musisz się zalogować, aby móc dodać komentarz.