W odpowiedzi na potrzeby potencjalnych użytkowników Skoda jako pierwsza w Polsce uruchamia innowacyjną platformę online oferującą samochody w leasingu.
Usługa będzie dostępna zarówno dla klientów biznesowych, jak i indywidualnych.
Zobacz także:
Przyszłościowe rozwiązanie, dzięki któremu nowe samochody w leasingu będzie można wybrać przez Internet, bez wychodzenia z domu, zadebiutuje już w lutym.
– Od dekady nieprzerwanie jesteśmy liderem na polskim rynku motoryzacyjnym. Zaufanie, którym obdarzają nas klienci zobowiązuje. W trosce o ich komfort nie tylko wyposażamy samochody w innowacyjne rozwiązania technologiczne, ale wychodzimy o krok naprzód i usprawniamy również proces zakupowy, oferując innowacyjne rozwiązanie, które do tej pory nie było dostępne w Polsce – mówi Tomasz Porawski, Dyrektor marki Škoda.
Polacy coraz chętniej kupują przez Internet. Wiąże się to z większym komfortem i oszczędnością czasu, który dla konsumentów staje się stale cenniejszy. Według raportu „E-commerce w Polsce 2018. Gemius dla e-Commerce”, odsetek internautów robiących zakupy online wzrósł w poprzednim roku do 56 proc. Škoda na pierwszym miejscu stawia potrzeby swoich klientów.
Do tej pory zakup samochodu w Polsce wiązał się z koniecznością wizyty w salonie oraz dopełnieniem formalności, które mnożą się w sytuacji zakupu ratalnego. Teraz, dzięki platformie sprzedażowej, klient ma możliwość znacznego przyspieszenia tego procesu.
Przewagą nad tradycyjnym zakupem auta w salonie dealerskim jest możliwość wyboru pojazdu i dokonania większości formalności związanych z uzyskaniem finansowania w postaci leasingu zdalnie, z dowolnego miejsca. To propozycja zarówno dla osób prowadzących działalność gospodarczą, które chcą dokonać sfinansowania zakupu samochodu w leasingu, jak i dla klientów indywidualnych.
Korzystaniu z platformy towarzyszy duża oszczędność czasu. Zgodnie z założeniami projektu, cały proces zakupowy pojazdu marki w leasingu, od momentu jego wyboru za pośrednictwem strony internetowej, po odbiór auta i podpisanie umowy leasingu w salonie dealerskim będzie trwać nie dłużej, niż dwa tygodnie.
– Współcześni klienci mają coraz mniej czasu na długotrwałe poszukiwanie samochodu i osobiste wizyty w salonie. Jako marka stawiająca na pierwszym miejscu komfort i potrzeby naszych klientów, tworzymy Platformę online oferującą samochody w leasingu, która maksymalnie ułatwia proces uzyskania finansowania wybranego samochodu a także otwiera nas na nowe grupy odbiorców, którzy aktywnie korzystają z internetowych usług – komentuje Łukasz Matyla, Kierownik ds. Digitalizacji Škoda.
Nowością, którą wraz z platformą zaprezentuje producent, jest leasing konsumencki, który do tej pory marka oferowała wyłącznie firmom. Teraz klient indywidualny, podobnie jak biznesowy, może wziąć na określonych przez siebie warunkach samochód w leasing.