W salonie Motorpol Wrocław powstał pierwszy w Polsce Digital Showroom marki Škoda.To reakcja na nowy kierunek na rynku dealerskim w Polsce.
Odwiedzający mogą skorzystać z szeregu multimedialnych rozwiązań, niespotykanych dotychczas w salonach samochodowych, ułatwiających poznawanie poszczególnych funkcjonalności, systemów bezpieczeństwa czy służących do konfiguracji modeli.
Zobacz także:
Marka inwestuje w najnowsze technologie i digitalizację nie tylko w samochodach, ale także w salonach. Showroom we Wrocławiu jest jedynym takim obiektem producenta w Polsce. Nowe technologie i rozwiązania przyszłości odpowiadają na zmieniające się tempo życia oraz rosnące wymagania użytkowników.
– Jesteśmy świadkami największej rewolucji w dziejach przemysłu samochodowego. Wkraczamy w erę, w której dominującą rolę odgrywa digitalizacja oraz usługi online. Obserwujemy rynek i jako lider odpowiadamy na zachodzące w nim zmiany oferując naszym klientom najnowsze rozwiązania i technologie. Digital Showroom Škoda powstał po to, aby być bliżej klientów, jeszcze lepiej poznać ich potrzeby i sprostać ich oczekiwaniom – komentuje Tomasz Piasny, Dyrektor Działu Rozwoju Sieci Dealerskiej marki.
Showroom jest częścią salonu Motorpol Wrocław, zlokalizowanego przy alei Karkonoskiej 81 we Wrocławiu. Znajdują się w nim najnowsze rozwiązania digitalowe oraz narzędzia pozwalające zapoznać się w dogodny sposób z ofertą marki oraz funkcjonalnościami poszczególnych modeli.
W przestrzeni showroomu znajduje się multimedialna ściana video, z którą można łączyć się za pomocą iPadów prezentując klientom możliwości samochodów i działanie systemów bezpieczeństwa oraz dokonać konfiguracji wybranego modelu, multimedialny stół dotykowy, który również służy poznaniu poszczególnych funkcji i możliwości modeli z szerokiej oferty marki, specjalne multimedialne standy informacyjne przy samochodach oraz iPady ze specjalną aplikacją, która przez cały proces zakupowy towarzyszy klientowi i jego doradcy.