Škoda zaprezentowała nową koncepcję swojego muzeum, które powstanie tuż obok głównej fabryki producenta w Mladá Boleslav w Czechach. Zmiany mają na celu przybliżenie zwiedzającym historii marki od początków jej istnienia.
Nowe Muzeum Škody mieścić się będzie w jednym z pierwszych budynków produkcyjnych firmy. Po zakończeniu jego gruntownej renowacji, które przewidziane zostało na grudzień 2012, odwiedzający będą mogli doświadczyć historii, rozwoju i procesu produkcji marki.
Muzeum znajdować się będzie na powierzchni 1 800 m2, gdzie udostępnionych zostanie około 45 samochodów, rowerów i motocykli. Nie zabraknie również szerokiej gamy innych historycznych eksponatów firmy.
Celem wystawy jest przedstawienie historii Škody za pomocą nowoczesnych form interakcji tak, by trafić do możliwie najszerszej grupy docelowej. Dodatkowe, specjalne wystawy oraz atrakcyjne programy rozrywkowe zachęcą zwiedzających do regularnych powrotów do muzeum oraz podkreślą wkład marki w rozwój kultury i życia publicznego w Mladá Boleslav.
Przebudowa Muzeum odgrywa także kluczową rolę w działaniach komunikacyjnych producenta. Atrakcyjny, nowoczesny design oraz klarowna struktura wystawy odzwierciedlają podstawowe wartości marki. Reorganizacja muzeum podkreśla, jak ważna jest dla producenta tradycja oraz system identyfikacyjny marki.
Nowe Muzeum posiadać będzie także firmowy sklep z pamiątkami oraz restaurację.
Dodaj komentarz
Musisz się zalogować, aby móc dodać komentarz.