W fabryce w Mladá Boleslav rozpoczęła się seryjna produkcja nowej Škody Fabia Combi, która pojawi się na pierwszych rynkach w styczniu 2015 roku.
Przed nowym modelem stoi duże wyzwanie: musi dorównać swojemu poprzednikowi. Trzecia generacja posiada bardziej ekspresyjny i emocjonujący design.
Zobacz także:
Dodatkowo nowy model wyposażony jest w najnowocześniejsze rozwiązania w dziedzinach bezpieczeństwa, komfortu i multimediów. We wnętrzu można np. znaleźć radia z kolorowymi ekranami dotykowymi oraz funkcję MirrorLink, która obsługuje smartfon poprzez odzwierciedlenie jego ekranu na 6,5-calowym, kolorowym wyświetlaczu.
Nowe wcielenie Combi wchodzi do produkcji zaledwie parę tygodni po debiucie generacji hatchback. Producent podjął działania adaptacyjne i modernizacyjne swoich zakładów produkcyjnych w Mladá Boleslav, mające na celu przygotowanie do seryjnego wytwarzania auta. Operacja ta objęła wybudowanie nowego, nowoczesnego obiektu do konfiguracji systemów wspomagających bezpieczeństwo jazdy oraz odnowienie części wyposażenia lakierni.
Pomimo kompaktowych wymiarów zewnętrznych, Fabia Combi oferuje dużą przestrzeń dla pięciu osób i ich pakunków – pojemność bagażnika wynosi 530 litrów (1 395 litrów po złożeniu oparć kanapy). Trzecia generacja dysponuje 17-ma przemyślanymi rozwiązaniami, spośród których dziesięć jest oferowanych w wersji kombi po raz pierwszy.
Tak jak i hatchback, nowa Fabia Combi odznacza się nowoczesnym, wyrazistym językiem stylistycznym, dynamicznymi proporcjami i designerskimi detalami zaczerpniętymi z modelu pokazowego VisionC. Precyzyjne linie i ostre krawędzie podkreślają najwyższą jakość wykonania i dbałość o szczegóły. Nowy wygląd nadano także wnętrzu, które oferuje szeroki wybór możliwości indywidualizacji.
Dealerzy w Polsce przyjmują już zamówienia na nową Fabię w obu wersjach nadwozia. Samochód dostępny jest w atrakcyjnej limitowanej ofercie premierowej – pierwsi Klienci mogą otrzymać za 1 zł:
– pakiet przeglądów na 4 lata (do 60 000 km) oraz pakiet pogwarancyjny na 2 lata (do 60 000 km)
lub alternatywnie
– instalację LPG firmy Landi Renzo dla silnika 1.0 MPI (dostępna od lutego 2015).
Do końca listopada br. sprzedano ponad 1,1 miliona egzemplarzy tego modelu na całym świecie.