SKODA: NAGRODA W KONKURSIE e-COMMERCE POLSKA AWARDS

skoda-award1

Wyróżnienie za nowatorską platformę online oferującą samochody w leasingu przyznane zostało Skodzie. Nagroda przypadła w kategorii „Think out of the box”.

W jej ramach honorowane są pomysły innowacyjne, pionierskie i wychodzące poza utarte schematy.


Zobacz także:

ROZMAITOŚCI


 

Platforma online Skody to nowoczesne rozwiązanie umożliwiające osobom indywidualnym i firmom wygodne zamawianie samochodów w leasingu za pośrednictwem strony internetowej.

Eksperci zasiadający w jury 7. edycji konkursu e-Commerce Polska Awards, którego organizatorem jest Izba Gospodarki Elektronicznej, docenili charakter projektu. Platforma całkowicie zmieniła sposób wykorzystania leasingu i ułatwiła proces uzyskiwania finansowania samochodu.

Główną zaletą korzystania z możliwości zamówienia aut online jest oszczędność czasu, który dotychczas klienci poświęcali na osobiste wizyty w salonach i niezbędne formalności. Proces zamówienia przez witrynę https://sklep.skoda-auto.pl/ jest przyjazny dla użytkownika i obejmuje 4 kroki, z których jedynie ostatni odbywa się już poza platformą.

skoda-award2

Platforma powstała jako efekt współpracy pomiędzy Skodą a Grupą Exorigo- UPOS, jednym z doświadczonych dostawców rozwiązań dla branży e-commerce. Pozwala ona dokonywać wyboru samochodu bez wychodzenia z domu. Z dowolnego miejsca można zapoznać się z bazą dostępnych pojazdów w leasingu. Oferta przeznaczona jest zarówno dla osób prowadzących działalność gospodarczą, jak i dla osób indywidualnych.

Wspólnie z Volkswagen Financial Services marka uruchomiła leasing konsumencki, który oferuje kupującym korzyści dostępne do tej pory jedynie dla przedsiębiorców.

– Pozycja lidera rynku motoryzacyjnego w Polsce to efekt m.in. naszych odważnych działań w obszarze innowacji technologicznych. Jako lider nie tylko w branży motoryzacyjnej, ale także inicjator wielu nowatorskich rozwiązań kreatywnych, śledzimy i odpowiadamy na współczesne trendy wdrażając rozwiązania, dzięki którym jesteśmy blisko naszych klientów. Dlatego bardzo cieszy nas zdobycie nagrody w tegorocznej edycji konkursu e-Commerce Polska Awards 2019 za wdrożoną przez nas platformę online. Rozwiązanie spotkało się z bardzo dobrym przyjęciem, a liczba zamawianych pojazdów za pośrednictwem platformy systematycznie wzrasta – komentuje Arkadiusz Gwizdek, Dyrektor Marketingu marki Skoda.