SKODA: MONIKA DĄBROWSKA NOWYM SZEFEM PR

Dział Public Relations Skoda Auto Polska ma nowego szefa. Została nim Monika Dąbrowska, która przez kilkanaście lat zajmowała się marketingiem marek międzynarodowych.

W ciągu ostatnich sześciu lat Monika Dąbrowska kierowała marketingiem i komunikacją marki Clinique w firmie Estee Lauder Poland. Współtworzyła sukces tej marki w takich krajach, jak: Polska, Finlandia, Litwa, Łotwa i Estonia.

Teraz jej kompetencje oraz wieloletnie doświadczenie wykorzystane zostaną do budowania wizerunku marki Škoda – lidera na polskim rynku motoryzacyjnym.

Monika Dąbrowska zaczęła już wdrażać kilka innowacyjnych projektów, których celem jest podtrzymanie i wzmocnienie dobrych trendów PR wypracowanych do tej pory przez zespół marketingu Skoda Auto Polska.skoda, skoda auto polska, pr, public relations, Monika dąbrowska, marketing, marka, komunikacja, Clinique, Estee Lauder Poland, doświadczenie, lider, wizerunek, projekty, innowacyjne, trendy, zespół,