Škoda rozpoczyna kampanię promującą limitowane wersje Fresh. Dodatkowe elementy wyposażenia sprawiają, że wybrane modele marki stają się jeszcze bardziej atrakcyjne. Akcja obejmie trzy modele: Octavię, Yeti oraz Roomstera.
Fresh to odmiana bazująca na podstawowej wersji Ambition (lub w przypadku Roomstera – Active). Już teraz, wybierając Octavię w nowym wariancie Fresh otrzymamy dodatkowo m.in. automatyczną, dwustrefową klimatyzację, radio Swing z CD, MP3, wejściem AUX IN, a także obręcze kół ze stopów lekkich. Do Škody Yeti oferowane są relingi dachowe w kolorze srebrnym, pakiet serwisowy Life Plus oraz ochronne listwy boczne z elementami w kolorze chromu. Roomster doposażona została w klimatyzację manualną, radio Blues z CD, MP3, wejściem AUX IN, pakiet schowków, zdalnie sterowany centralny zamek (ze składanym kluczykiem), a także w elektrycznie sterowane szyby przednie.
Limitowana edycja Fresh pozwoli zaoszczędzić klientowi na dodatkowym wyposażeniu. Zysk przy zakupie wybranych modeli – jak podaje producent – wynosi od 9 900 do 12 800 złotych.
Dodaj komentarz
Musisz się zalogować, aby móc dodać komentarz.