Nowa Škoda Fabia dostała się w ręce portugalskiego artysty tworzącego graffiti. Co z tego wniknęło? Ekspresyjne dzieło sztuki.
Oferując 125 kombinacji kolorystycznych, dynamiczny design i liczne opcje indywidualizacji, Fabia potrafi trafić w gusta.
Zobacz także:
Škoda zaprezentowała kreatywną interpretację swojego nowego modelu: Fabię Street Art – pełne emocji, kolorowe i unikalne dzieło sztuki na czterech kołach, znanego portugalskiego artysty, Armando Gomesa.
– Nowa Fabia to auto gotowe na wyzwania stawiane przez dzisiejszą mobilność miejską. Interpretacja samochodu jako dzieła sztuki podkreśla chęć naszej marki do emocjonalnego oddziaływania. Jesteśmy wyjątkowo zadowoleni z możliwości współpracy ze znanym artystą graffiti, Armando Gomesem. Ten świeży, nieprzeciętny projekt dowodzi, że prowadzimy naszą kampanię modelową w nowy, kreatywny sposób – mówi Werner Eichhorn, Członek Zarządu firmy ds. Sprzedaży i Marketingu.
Projekt realizowany był podczas międzynarodowej prezentacji Škody Fabia. Tworzenie modelu Street Art było podzielone na kilka etapów. Na początku Armando Gomes położył na nadwoziu podkład w postaci linii i geometrycznych kształtów. Tak powstałe powierzchnie zostały pokryte różnymi kolorami.
Portugalczyk Armando Jorge Aires da Costa Gomes jest uważany za jednego z najważniejszych artystów graffiti na świecie. Ma 31 lat, pracuje i mieszka w Lizbonie, zajmuje się także designem, ilustratorstwem i produkcją filmów.
Przed nową Fabią stoi zadanie dalszego wzmocnienia pozycji czeskiej marki na międzynarodowym rynku. Zbudowana od podstaw trzecia generacja już od kilku tygodni w wersji hatchback dostępna jest w polskich salonach sprzedaży, w najbliższym czasie dołączy do niego wariant kombi. Nowy hatchback dostępny jest w aż piętnastu wersjach kolorystycznych nadwozia. Przemyślany system indywidualizacji pozwala na wybór spośród aż 125 kombinacji kolorystycznych połączenia nadwozia z dachem, słupkami A, obudowami bocznych lusterek i obręczami kół.