Podczas trzeciej konferencji motoryzacyjnej TNS Polska „Wertepy i tarapaty. Przygody konsumentów na czterech kółkach”, zostały wręczone Klucze Jakości.
Są to nagrody za najlepszą Obsługę Klienta w ASO, przyznane na podstawie badania TNS Garage Quality Check 2015. Jak informowaliśmy, Złoty Klucz otrzymało Renault Polska. Srebrny przypadł natomiast firmie Skoda Polska.
Zobacz także:
Marka Škoda zdobyła srebro w rankingu na najlepszą Obsługę Klienta w Autoryzowanych Serwisach ASO. Statuetkę Srebrnego Klucza Jakości 2015 odebrał Norbert Rachuba, Kierownik Zespołu Doradców Sieci Serwisowej Škoda.
– Bardzo serdecznie dziękujemy za przyznaną nagrodę. Każdego dnia staramy się sprostać oczekiwaniom naszych Klientów, zapewniając im obsługę na najwyższym poziomie – mówił Norbert Rachuba.
TNS Garage Quality Check 2015, na podstawie którego przyznawane są nagrody, to niezależny Audyt Jakości Obsługi Autoryzowanych Serwisów ASO, przeprowadzany przez zespół badań rynku motoryzacyjnego w TNS Polska. To jedyne tego typu opracowanie dostępne na rynku polskim, zrealizowane na tak dużą skalę i tak szczegółowo opisujące branżę oraz stosowane standardy obsługi.
Sieć serwisowa marki Škoda liczy 119 Partnerów Serwisowych na terenie całej Polski.