Zbliżający się debiut nowej Škody Superb w salonach dał impuls do dyskusji o wyglądzie punktów sprzedaży czeskiego producenta. Na świecie już 500 salonów zostało zmodernizowanych.
Szefowie marki zadecydowali, że flagowa limuzyna wymaga także zaprojektowanych na wysokim poziomie salonów sprzedaży. Właśnie dlatego kilkuset dealerów zmieniło wygląd salonu w oparciu o nowy design.
Zobacz także:
Odświeżony wygląd salonów sprawdził się – z wielu krajów płyną wieści, które potwierdzają, że nowa architektura wnętrz przyciąga większą liczbę Klientów chcących zapoznać się z produktami marki.
Kompletny rebranding, tj. wizualna zmiana sieci sprzedaży i serwisów, jest częścią strategii dystrybucji marki. Jego celem jest stworzenie stabilnej i rentownej sieci dealerskiej potrafiącej zagwarantować nie tylko wysokiej jakości produkty, ale także najlepsze warunki do zakupu samochodu, między innymi bardzo profesjonalny personel oraz najwyższej jakości obsługę i usługi.
Oprócz udoskonalenia sposobu prezentacji pojazdów, ambicją zespołu architektów i projektantów, odpowiedzialnych za przygotowanie nowego designu punktów sprzedaży i obsługi, było zapewnienie im całkiem nowych możliwości – od czasu spędzonego w poczekalni, aż do strefy biznesowej.
Dzięki wykorzystaniu nowoczesnych technologii, takich jak konfigurator 3D, pozwalający skonfigurować pojazd za pomocą oprogramowania 3D z nieznaną dotąd szczegółowością (np. materiałów wnętrz), zmieniło się podejście do wybierania samochodu. Jednak za pomocą tego narzędzia, dealer może również proponować dodatkowe usługi, takie jak: produkty finansowe, pakiety usług, akcesoriów, itd.
Integracja obszaru usług i salonu pozwala pracownikom salonu pokazywać i przedstawić zupełnie nowe produkty także Klientom serwisu. W Polsce pierwsze instalacje odbędą się w maju, a do końca roku powstanie ponad 50 Premium 3D Car-Configuratorów.
Nowy projekt salonów jest świeży i nowoczesny, a jednym z jego najważniejszych elementów jest połączenie białej elewacji, typowej zielonej linii i specjalnej ściany komunikacyjnej. Ściana komunikacyjna jest miejscem na komunikację modeli marki, a przez to unikalnym sposobem wykorzystania salonu jako narzędzia marketingowego.
Elegancki wygląd witryny jest podkreślony przez wyrafinowane oświetlenie, które, podobnie jak w nowej Škodzie Superb, jest ważną częścią ogólnej koncepcji projektu.
Największa liczba zmodernizowanych salonów znajduje się teraz w: Chinach, Niemczech, Czechach i Wielkiej Brytanii. W Polsce 30 salonów zostało już zmodernizowanych. Do końca roku nowa identyfikacja zostanie wprowadzona we wszystkich salonach w naszym kraju.