Trzeci międzynarodowy finał Škoda Service Challange 2012 odbył się w Pradze/ Kosmonosach. Na końcowy etap konkursu przyjechali technicy i doradcy serwisowi marki z całego świata, którzy wcześniej zwyciężyli w eliminacjach krajowych.
W tegorocznym finale udział wzięło 36 zespołów z Europy, Azji i Ameryki Południowej. Uczestnicy konkursu musieli zmierzyć się z zadaniami teoretycznymi i praktycznymi ze swoich dziedzin zawodowych. Ich dobranie odpowiadało wysokiej kompetencji i doświadczeniu wszystkich zawodników.
Zobacz także:
ROZMAITOŚCI
Technicy musieli stawić czoła trzem zadaniom praktycznym z zakresu techniki Škody, a doradcy serwisowi – z umiejętności miękkich. Na końcu konkursu na wszystkich czekał test z wiedzy ogólnej na temat marki.
Zwycięzcami Škoda Service Challange 2012 zostali:
– Najlepszy Doradca Serwisowy – János Vízkeleti z Węgier;
– Najlepszy Technik Serwisowy – Thijs Veenstra z Holandii.
W finale brali udział również Polacy. Maciej Podlecki, reprezentujący firmę PEHAMOT Sp. z o.o. ze Szczecina, w kategorii Technik Serwisowy zajął 10. miejsce. W kategorii Doradca Serwisowy, reprezentujący firmę Wątarski Sp. z o.o. z Włocławka, startował Marek Ochocki, który uplasował się na 11. pozycji.
Ceremonia wręczenia nagród odbyła się w Muzeum Škody.
– Wraz z nowymi samochodami, zwiększają się także wymagania wobec ich serwisowania. Nasi pracownicy, którzy pozostają w codziennym kontakcie z klientami, zapewniają bardzo wysoką jakość usług. Mają oni bezpośredni wpływ na zadowolenie i lojalność użytkowników samochodów marki Škoda – powiedział Havlásek, szef działu Serwis, Części i Akcesoria.
Dodaj komentarz
Musisz się zalogować, aby móc dodać komentarz.