Sixt Rent a Car oraz BP opracowały wspólnie program najmu samochodów. Sixt DriveSmart by BP łączy mobilność i nowe samochody z brakiem obciążeń związanych z byciem właścicielem auta.
Oferta ma wymiar ogólnopolski – na prawie 550 stacjach BP wszyscy chętni będą mogli dowiedzieć się szczegółów przedsięwzięcia.
Zobacz relacje:
Zmiany dotyczące szeroko pojętej mobilności są nieuniknione i dzieją się na naszych oczach – alternatywne źródła napędu pojazdów, carsharing, pojazdy autonomiczne. Z badań rynku nad elektro- mobilnością wynika, że coraz więcej osób ceni sobie mobilność, niekoniecznie łącząc ją z chęcią posiadania swojego auta.
Polski rynek motoryzacyjny w ciągu ostatnich dwóch lat rozwinął ofertę najmu krótkoterminowego dla klienta indywidualnego. Umożliwia ona użytkowanie wybranego pojazdu w ramach miesięcznej opłaty bez ponoszenia żadnych dodatkowych kosztów. Brakowało jednak kompleksowej oferty łączącej wiodące brandy z dostępnością i szerokim wyborem aut.
– Z uwagą śledzimy trendy, dostosowując do nich ofertę, biorąc pod uwagę potrzeby Klientów. Z naszej analizy wynika, że rośnie ze strony Klientów zapotrzebowanie na taką ofertę. Propozycja wspólnego projektu z firmą Sixt Rent a Car przyszła w bardzo odpowiednim czasie. Chcemy być bliżej klientów, towarzyszyć im w trakcie podróży – powiedziała Małgorzata Bogacz, Dyrektor Marketingu BP Europa SE, oddział w Polsce.
– Sixt DriveSmart by BP to zupełnie nowy rozdział w historii marki. Do tej pory Sixt Rent a Car był znany głównie jako wypożyczalnia aut z ofertą ukierunkowaną na klienta biznesowego. Teraz wprowadzamy usługę głownie dla klienta indywidualnego – przysłowiowego Kowalskiego, który poszukuje nowego auta dla siebie. Wchodzimy w kategorię, która potocznie nazywana jest auto abonamentem. Istotą usługi jest niska opłata miesięczna. Jej wysokość kalkulowana jest w oparciu o utraconą w czasie użytkowania wartość pojazdu. W Sixt DriveSmart by BP klient otrzymuje w racie wszystko, aby nie ponosić żadnych dodatkowych kosztów związanych z użytkowaniem auta – od pełnego pakietu ubezpieczenia, przez 24 Assistance, opiekę serwisową, na oponach zimowych kończąc. Dzięki Partnerstwu z BP oferujemy jeszcze karty paliwowe, dzięki którym nasz klient będzie płacił mniej za paliwo oraz zyska znacznie więcej korzyści. Długo by mówić, zapraszam więc wszystkich na stronę internetową www.sixtdrivesmart.pl – powiedział Andrzej Olesch, Dyrektor Handlowy Sixt Poland.
Dla kogo Sixtdrivesmart by BP?
Oferta Sixtdrivesmart dostępna jest w całej Polsce. Na prawie 550 stacjach BP klienci będą mogli dowiedzieć się o programie, a wynajmujący otrzymają kartę paliwową BP, która umożliwia zakup paliwa na stacjach BP w specjalnej cenie oraz wiele dedykowanych promocji. Atutem może być też bezgotówkowe rozliczanie zakupu paliwa. Program to przede wszystkim komfort, jak również możliwość korzystania z nowego samochodu na specjalnych i bardzo atrakcyjnych warunkach najmu.
W ofercie znajdują się bogato wyposażone auta wielu marek w każdym segmencie począwszy od aut miejskich, a na SUV kończąc. Okres najmu waha się od 6 do 24 miesięcy. Sixt DriveSmart by BP to niska opłata miesięczna, bez kosztów wstępnych oraz szeroki wachlarz świadczeń zawartych w cenie: pełne ubezpieczenie AC/OC, 24h Assistance, opony zawsze dopasowane do sezonu, opieka serwisowa.
“Twarzą” kampanii informacyjnej został Fiat 500 – ze względu na rozsądną cenę, nowoczesny wygląd, bliskość fabryki marki i niską cenę wynajmu.
– Projekt współtworzony z wypożyczalnią samochodów Sixt oraz siecią paliw BP jest spójny z obecnymi trendami rynkowymi i daje możliwości wypożyczenia samochodów w łatwy sposób. Cieszymy się, że FCA Poland może być częścią tego przedsięwzięcia i że nasze designerskie Fiaty 500 będą obecne na stacjach paliw BP. Wierzymy, że to dopiero początek współpracy i że będziemy ją kontynuować w najbliższym czasie – wyjaśnia Bartłomiej Brzozowski, Fleet Manager w FCA Poland.