SIEĆ DEALERSKA RENAULT ORAZ DACII DZIAŁA I ZAPRASZA

W bezprecedensowej sytuacji, związanej z rozprzestrzenianiem się wirusa powodującego chorobę COVID-19, sieć autoryzowanych partnerów Renault i Dacia w Polsce kontynuuje pracę.

Dzieje się to myślą o klientach chcących zaspokoić niezbędne potrzeby związane z bieżącymi sprawami życia codziennego.


Zobacz także:

ROZMAITOŚCI


 

Obecnie w Polsce autoryzowani Partnerzy Renault i Dacia mają otwarte zakłady i prowadzą działalność serwisową oraz handlową. Okresowo liczba pracowników może być jednak zmniejszona, a godziny pracy skrócone w zależności od sytuacji w każdym regionie. Ponieważ zdrowie i bezpieczeństwo naszych klientów były i są wartością nadrzędną, w salonie lub serwisie jego pracownicy zachowują zalecaną odległość.

“Wizyty w serwisie organizujemy co 20 minut, aby uniknąć kolejek i ograniczyć liczbę osób oczekujących do maksymalnie dwóch. W samochodach Klientów dezynfekujemy kierownice, dźwignie zmiany biegów, klamki drzwi. Zalecamy dezynfekcję wnętrza kabiny auta różnymi metodami czyszczenia (ozonowanie, urządzenie do czyszczenia klimatyzacji Aircomatic, ultradźwięki).

Codziennie monitorujemy sytuację w kraju i u naszych dealerów, pozostając gotowi do wprowadzenia nowych środków, jeśli będzie to konieczne. Bez wychodzenia z domu na stronach sklep.renault.pl oraz sklep.dacia.pl można poznać ofertę usług serwisowych i umówić się na wizytę w warsztacie. Podanie odpowiednich danych pozwala na skrócenie procesu i ograniczenie bezpośredniego kontaktu w serwisie” – można przeczytać w informacji Renault Polska.

Na stronach internetowych renault.pl i dacia.pl można wirtualnie sprawdzić każdy model obu marek, a także poznać ofertę finansowania samochodu.