Shell Polska po raz trzeci został uhonorowany nagrodą Gwiazda Jakości Obsługi. Wyróżnienie to przyznawane jest w ramach Polskiego Programu Jakości Obsługi na podstawie badania opinii konsumentów.
Przyznanie wyróżnienia producentowi jest rezultatem rzetelnej pracy jej pracowników oraz konsekwencji w stawianiu na jakość we wszystkich aspektach działalności, w tym dbanie o jakość produktów, procesów oraz poziom świadczonych usług.
Zobacz także:
Shell regularnie pyta swoich klientów o opinie dotyczące ich doświadczeń związanych z wizytą na stacji. Odpowiadając na ich oczekiwania, firma cały czas udoskonala swoją ofertę, zachowując profesjonalizm i najwyższe standardy jakości obsługi.
W 2015 roku Shell postanowił wprowadzić zmiany jakościowe na swoich stacjach. Modernizacja dotyczyła wyglądu podjazdów, formatu sklepu, oświetlenia oraz toalet. Zmiana okazała się rozwiązaniem, które docenili klienci.
– Kiedy decydowaliśmy się na wprowadzenie dużych zmian na naszych stacjach, nie wiedzieliśmy jeszcze, jak odbiorą je nasi klienci. Teraz, po kilku miesiącach nieustannej pracy nad nowymi formatami, wiemy już, że klienci nie tylko dobrze przyjęli wprowadzone zmiany, ale uznali również, że Shell Polska zasłużył na nagrodę. To dla nas bardzo ważne. Chciałbym serdecznie podziękować naszym klientom za uhonorowanie nas Gwiazdą Jakości Obsługi już po raz trzeci – mówi Paweł Odrzywołek, dyrektor działu stacji paliw Shell Polska.
Nagroda dowodzi, iż dbanie o dobro klienta, które jest filarem działań firmy Shell, przynosi rezultaty. Dbałość ta sprawia, że kierowcy korzystający z usług firmy już na podjeździe stacji spotykają przyjaznego i profesjonalnego pracownika, który chętnie podpowie w doborze paliwa, oleju, płynów czy sprawdzi ciśnienie w oponach.
– Zależy nam na tym, aby na temat wprowadzonych przez nas zmian wypowiadali się nasi klienci. To dla nich pracujemy i ich zdanie jest dla nas najcenniejsze – zaznacza Agata Hinc, rzecznik prasowy Shell Polska.