Na blisko 360 stacjach Shell klienci mogą już szybko i bezpiecznie płacić za paliwo i inne zakupy smartfonami z aplikacją powszechnej płatności mobilnej BLIK.
Shell to pierwsza sieć stacji paliw w Polsce, wprowadzająca możliwość płatności BLIK w tak szerokim zakresie.
Zobacz także:
W swojej strategii Shell stawia na innowacyjność i rozwój zaawansowanych technologii, czego efektem są produkty o najwyższych parametrach. Tą strategią firma kieruje się również w szerokiej gamie oferowanych usług, dbając nie tylko o jakość produktów, ale także o bezpieczeństwo i satysfakcję klientów odwiedzających stacje Shell w całym kraju.
Już dwa lata temu Shell, jako pierwsza firma paliwowa w Polsce, wprowadził płatności mobilne na swoich stacjach, oferując klientom szerszy wachlarz możliwości płacenia za usługi. Klienci Shell będą także mogą korzystać na stacjach z wygodnego i bezpiecznego systemu płatności BLIK. Wdrożenie BLIK na stacjach Shell było możliwe dzięki strategicznej współpracy z eService.
– Cieszy nas fakt, iż udało nam się wprowadzić nowy system płatności BLIK już na blisko 360 stacjach w całej Polsce. Dzięki niemu zakupy na stacjach Shell będą jeszcze łatwiejsze dla naszych klientów – powiedział Krzysztof Słowik, Loyalty and Payment Manager w Shell Polska.
BLIK to nowoczesny system płatności mobilnych, z którego mogą korzystać wszyscy klienci bankowości mobilnej Alior Banku, Banku Millennium, Banku Zachodniego WBK, ING Banku Śląskiego, mBanku (również Orange Finanse), PKO Banku Polskiego oraz Inteligo. Obecnie użytkownicy BLIK mogą korzystać z niego w ponad 50 tysiącach sklepów, kawiarni i innych lokali w całej Polsce.
Aby korzystać z usług oferowanych przez BLIK wystarczy smartfon z zainstalowaną aplikacją mobilną swojego banku – uczestnika systemu. Każda transakcja wymaga podania indywidualnego, sześciocyfrowego kodu, oraz potwierdzenia na telefonie.