SHELL FUELSAVE: GWIAZDY PODJĘŁY WYZWANIE

Ulice Warszawy zamieniły się w prawdziwy tor testowy, pełen atrakcji i niespodzianek. Wyzwanie SHELL FUELSAVE przyciągnęło gwiazdy showbiznesu oraz przedstawicieli mediów.

Na ulicach stolicy można było spotkać przyciągające wzrok, żółte samochody, kluczące w poszukiwaniu ukrytego celu. Kierowcami tajemniczych pojazdów byli m.in.: Odeta Moro – Figurska, Conrado Moreno, Bartosz Obuchowicz oraz Kazimierz Mazur. Organizatorem akcji był Shell Polska – producent nowych paliw Shell FuelSave.

Impreza miała charakter gry miejskiej, w której uczestnicy rywalizowali w czterech, dwuosobowych zespołach. Wygrywała drużyna, która pokonując wyznaczoną trasę i stosując się do zasad ekonomicznej jazdy Shell FuelSave, spaliła najmniejszą ilość paliwa. Dzięki uprzejmości Honda Poland, w zawodach wykorzystano samochody Honda Civic 5D z silnikiem benzynowym o pojemności 1.8 litra, które doskonale sprawdziły się w wymagających, miejskich warunkach.

Uczestnicy zabawy mieli do pokonania trasę biegnącą miedzy punktami: Ulica Stawki – Plac Zamkowy – Stadion Narodowy – Plac Konstytucji – Park Kultury w Powsinie. Drużyny przemierzały najbardziej ruchliwe i zatłoczone ulice Warszawy, w poszukiwaniu miejsc gdzie czekały na nich rebusy i zagadki związane z zasadami ekonomicznej jazdy samochodem. Po trasie musieli zmierzyć się z korkami, z zapakowaniem do samochodu większych gabarytów, utrzymaniem stałej prędkości w trudnym ruchu miejskim oraz oszczędnym korzystaniem z klimatyzacji.

Najbardziej ekonomicznym kierowcą okazała się Odeta Moro – Figurska, znana i lubiana dziennikarka i prezenterka telewizyjna, która zakończyła wyścig ze średnim spalaniem na poziomie 7.015 l na 100 km. Na drugim miejscu uplasowała się drużyna Bartosza Obuchowicza, a na ostatnim miejscu podium znalazł się Kazimierz Mazur z zespołem.

Impreza, w której udział wzięli celebryci oraz media była pierwszym z cyklu wydarzeń organizowanych w ramach akcji edukacyjno – promocyjnej nowych paliw Shell FuelSave. Celem Wyzwania SHELL FUELSAVE było sprawdzenie umiejętności dziennikarzy oraz celebrytów za kierownicą samochodu, oraz przekazanie zasad ekonomicznej jazdy Shell FuelSave poprzez zabawę.