SEAT: REKORDOWY WZROST REJESTRACJI W POLSCE

seat-sprzeda1

SEAT w Polsce ma za sobą znakomity start nowego roku. Nie tylko jest najbardziej dynamicznie rozwijającą się marką na rynku motoryzacyjnym, ale także może pochwalić się rekordem.

Producent zanotował niemal 70-procentowym wzrost rejestracji samochodów w styczniu w porównaniu do analogicznego miesiąca ubiegłego roku.


Zobacz także:

ROZMAITOŚCI


 

2017 rok był rokiem pełnym sukcesów sprzedażowych – także w Polsce, która stała się jednym z 10 największych pod względem sprzedaży rynków dla SEAT-a. Dziś hiszpański producent w naszym kraju jest najbardziej dynamicznie rozwijającą się marką na rynku motoryzacyjnym wśród topowych 20 wolumenowych marek. W tym czasie udział rynkowy SEAT-a wzrósł z 1,6 proc. w styczniu 2017 do 2,3 proc. w styczniu br.

Producent może pochwalić się także najwyższym wzrostem dynamiki zarejestrowanych aut dla klienta indywidualnego, odnotowując wzrost o 60 proc. w rejestracjach w styczniu w zestawieniu z analogicznym miesiącem ubiegłego roku – to najlepszy wynik odkąd marka jest częścią Grupy Volkswagen.

seat-sprzeda2

– Po pięciu latach wzrostów globalnej sprzedaży marki, z dumą możemy powiedzieć, że także w Polsce SEAT nabrał ogromnej mocy. Dane rejestracji są dla nas wyjątkowo pozytywne, co utwierdza nas w przekonaniu, że polscy kierowcy doceniają połączenie hiszpańskiego charakteru, dynamiki i unikatowego designu, które oferują auta SEAT-a – mówi Jakub Góralczyk, Kierownik PR SEAT.

Gama modeli hiszpańskiej marki cieszy się coraz większym zainteresowaniem kierowców. Arona, pierwszy samochód z Grupy Volkswagen w segmencie B, czy też piąta generacja kultowej Ibizy – modele wprowadzone w zeszłym roku – zdecydowanie przyczyniły się do rosnącej popularności producenta w Polsce.

Sukces flagowych modeli napędza produkcję SEAT-a – w tym roku na drogi wyjadą kolejne premiery rodem ze słonecznej Barcelony, w tym nowy, 7-miejscowy SUV, który wraz z Aroną i Atecą (teraz dostępną również w wersji FR) uzupełni gamę SEAT-ów w segmencie.

Z kolejnymi odsłonami ofensywy produktowej w tym roku marka spodziewa się najlepszego roku w swojej historii w Polsce.