SEAT: PROGRAM BREAKING FAB CZYLI PRZYCIERANIE TALENTÓW

seat-inno-m1

Inteligentne szkło i autonomiczne roboty czekały w fabryce SEAT-a w Martorell na uczestników nowego programu marki w zakresie innowacji.

Marka inauguruje Breaking FAB, którego celem jest przyspieszenie cyfrowej transformacji swojego flagowego zakładu. Hiszpański producent otworzył drzwi przed kreatywnymi specjalistami, którzy dzielą pasję marki do innowacji i technologii.


Zobacz także:

ROZMAITOŚCI


 

Breaking FAB zaprasza przedsiębiorców, start-upy, projektantów, studentów i naukowców z całego świata do wspólnego przyjrzenia się wyzwaniom związanym z cyfrowym rozwojem swojego zakładu produkcyjnego. Podczas spotkania jego uczestnicy wypracowali m.in. sposoby weryfikacji spójności koloru pomiędzy różnymi częściami pojazdu lub wykrywania ewentualnych defektów na gładkich powierzchniach – dziś te procesy realizowane są prawie wyłącznie ręcznie.

seat-inno-m2

– SEAT stale dąży do rozwijania innowacji, czego odzwierciedleniem jest właśnie ta inicjatywa. W ostatnich latach zakład w Martorell stał się jednym z najinteligentniejszych, najbardziej zdigitalizowanych obiektów w branży. Dzięki Breaking FAB otwieramy nasze drzwi na talenty spoza firmy, co stanowi kolejny krok w kierunku transformacji do poziomu 4.0 – mówi Andreas Tostmann, Wiceprezes ds. produkcji SEAT-a.

Na drodze do cyfryzacji

Poza działaniami związanymi z produkcją, SEAT wykorzystuje swój cyfrowy potencjał do aktywnego włączenia się w zmiany zachodzące w branży motoryzacyjnej. W tym celu powołał SEAT Easy Mobility Team, pracujący nad nowymi rozwiązaniami w zakresie cyfryzacji i R&B. Zespół przygotowuje firmę na wyzwania stojące przed sektorem motoryzacyjnym w nadchodzących latach – elektryfikację, cyfryzację, usługi mobilne, connectivity.

seat-inno-m3

SEAT angażuje się także we współpracę ze światowymi liderami w zakresie nowych technologii. Podczas salonu samochodowego we Frankfurcie przedstawiciele marki poinformowali, że jako pierwszy producent motoryzacyjny w Europie wyposaży swoje modele w interaktywnego asystenta głosowego – Alexę. Usługa będzie dostępna pod koniec bieżącego roku w modelach Leon i Ateca, zaś już w przyszłym roku także w Ibizie i Aronie.

Z kolei w ramach partnerstwa z SABA, producent rozwija usługi powiązane z parkowaniem aut, a dzięki współpracy z Conector, stworzył akcelerator biznesowy dla startupów związanych z przemysłem motoryzacyjnym. SEAT Accelerator by Conector realizuje projekty prowadzące do nowych, cyfrowych rozwiązań ze świata motoryzacji i transportu.