SEAT wydał swoje 10-tysięczne auto – to jubileusz, jaki marka w Polsce obchodzi od dołączenia do Grupy Volkswagen w 2013 roku. Uroczystość miała miejsce w w warszawskim salonie CARSED przy ulicy Łopuszańskiej 72.
Był to jeden z flagowych samochodów marki – Ibiza. Przy tej okazji producent postanowił wyróżnić niczego nie spodziewającego się klienta okazjonalnym dyplomem oraz sesją zdjęciową
Zobacz także:
W ciągu ostatnich dwóch lat SEAT wprowadził na rynek szereg dynamicznych aut, takich jak nowa generacja Leona, zbudował nową sieć dealerską oraz przeprowadził największą kampanię marketingową w historii marki.
– Rosnące wyniki sprzedaży SEAT-ów w Polsce są dla nas wyraźnym dowodem na to, że marka cieszy się nieustającą popularnością wśród Klientów. Przy okazji tego wyjątkowego dla nas jubileuszu pragniemy podziękować wszystkim kierowcom SEAT-ów za ich zaufanie i zaprosić Polaków do naszych nowych salonów. Na pewno będą pozytywnie zaskoczeni – w końcu 10 tysięcy sprzedanych aut oznacza 10 tysięcy zadowolonych użytkowników – mówi Jakub Góralczyk, PR Manager SEAT.
W portfolio SEAT znajdują się obecnie takie modele, jak: Leon, Ibiza, Toledo, Alhambra i Mii. W 2015 roku do gamy SEAT-a dołączy również superszybka odmiana kombi – Leon ST CUPRA. Na rok 2016 marka zapowiada wprowadzenie swojego pierwszego SUV-a.