W Barcelonie odbyła się 19. edycja Światowego Konkursu Top SEAT People 2018. Po raz drugi z rzędu zwycięstwo w kategorii Najlepszy Technik Samochodowy wywalczył reprezentant Polski.
Krzysztof Funkowicz z Serwisu Bednarek Łódź udowodnił, że jest niepokonany wśród całej obsługi hiszpańskiej marki na świecie.
Zobacz także:
Top SEAT People to międzynarodowy konkurs, w którym wyłaniani są najlepsi pracownicy w swoim fachu. Zdobycie pierwszego miejsca w swojej kategorii to potwierdzenie najwyższej jakości obsługi i pełnego profesjonalizmu. W zawodach brane są pod uwagę zarówno teoria, jak i praktyka – poza wiedzą sprawdzane są też umiejętności pracowników.
Top SEAT People podzielony jest na dwa etapy – po udanych zmaganiach na szczeblu krajowym, zwycięzcy rywalizują ze współpracownikami z sieci na całym świecie.
Najlepszy w Polsce i na świecie
Po lokalnych eliminacjach w Poznaniu w połowie stycznia, wyłonieni najlepsi pracownicy sieci dealerskiej oraz serwisowej zaprezentowali swoje umiejętności podczas Finału Światowego w Barcelonie – rodzinnym mieście marki. Wśród zadań, przed którymi stanęli uczestnicy wyzwania, pojawiły się testy wiedzy, odgrywanie scenek sytuacyjnych związanych z obsługą Klienta, przygotowanie i przedstawienie biznesowego studium przypadku oraz diagnozowanie usterek w samochodach. Krzysztof Funkowicz z Serwisu Bednarek Łódź kolejny raz okazał się najlepszy.
– Wykonuję nadal tę samą pracę co przez wiele poprzednich lat, robiąc to najlepiej jak potrafię. Po zwycięstwie jestem postrzegany inaczej, oczekiwania są większe, więc tym bardziej staram się im sprostać. Po wygranej zyskałem pewność siebie. Uważam, że kluczem do sukcesu jest osobiste zaangażowanie, ciągłe doszkalanie i traktowanie każdego pojazdu Klienta jak swojego własnego – mówi Krzysztof Funkowicz.
– Dążymy do tego, by poziom obsługi Klientów stale wzrastał, a kolejne najwyższe wyróżnienie dla pracownika z Polski to doskonałe potwierdzenie naszych sukcesów na tym polu. Serdecznie gratuluję Panu Krzysztofowi jego niesamowitego osiągnięcia i wyjątkowego poziomu obsługi Klienta, który reprezentuje – podsumowuje Jakub Góralczyk, Kierownik PR SEAT.