SEAT: NOWY LEON ST W LUTUM W SALONACH W POLSCE (CENA)

leon 1a

Nowy Leon ST to odzwierciedlenie sportowego charakteru i ciekawego designu marki SEAT, a jednocześnie funkcjonalny, rodzinny samochód. Model zadebiutuje na polskim rynku w lutym 2014 roku.

Szeroka gama zaawansowanych technicznie rozwiązań, takich jak pełne światła LED, została wzbogacona o system Aktywnego Tempomatu ACC oraz Adaptacyjne zawieszenie (DCC). Ceny samochodu zaczynają się od 56 900 złotych.


Zobacz także:
ROZMAITOŚCI


Trzeci model z rodziny Leona, noszący nazwę ST (Sport Tourer) to bardzo dynamiczne kombi o wyjątkowym charakterze. Model jest doskonałym przykładem na to, że emocjonujący styl i użyteczność nie muszą się wykluczać.

leon 2a

Samochód jest pełen ostrych i zdecydowanych linii, a przetłoczenia wzdłuż boków nadwozia podkreślają emocjonujący wygląd auta. Dynamiczna i zwarta sylwetka auta sprawia, że Leon ST jest zarazem elegancki i sportowy.

SEAT Leon ST dostępny jest z bardzo dynamicznymi silnikami. W palecie jednostek benzynowych znajdują się: 1.2 TSI o mocy 86 lub 105 KM, 1.4 TSI dający 122 lub 140 KM oraz 1.8 TSI, z którego wykrzesano aż 180 KM. Wśród diesli dostępne są: 1.6 TDI o mocy 90 lub 105 KM oraz 2.0 TDI, który oferuje 150 lub 184 KM. W wybranych wersjach dostępne są także automatyczne skrzynie biegów DSG, a także system Start/Stop.

Oprócz doskonałego designu SEAT Leon ST zaskakuje także funkcjonalnością. Jego obszerny bagażnik ma pojemność 587 litrów, a po złożeniu oparć tylnych siedzeń jego przestrzeń może zostać zwiększona nawet do 1 470 litrów. Dodatkowo, w bagażniku znajdują się specjalne siatki i haczyki pomagające utrzymać porządek.

leon 3a

Kolejną zalet modelu jest jego wnętrze. Zwrócona w stronę kierowcy deska rozdzielcza zapewnia intuicyjną obsługę i czytelność. Ponadto, nowy SEAT Leon ST może się pochwalić szczególna dbałością o jakość wykończenia, uwzględniającą przestronny i panoramiczny szyberdach oraz chromowaną listwę załadunkową w bagażniku.

SEAT Leon ST w podstawowej wersji samochód waży 1 233 kg. Jest on cięży od 5-drzwiowej wersji zaledwie o 45 kg. To z kolei, w połączeniu z precyzyjnie zaprojektowanym zawieszeniem, daje doskonałe właściwości jezdne. W wersji FR dostępne jest Adaptacyjne zawieszenie (DCC) umożliwiające dostosowanie pracy zawieszenia do własnych potrzeb, co podkreśla dynamiczną stronę tego auta.

Za bezpieczeństwo odpowiadają liczne systemy wspierające kierowcę. Aktywny tempomat (ACC) potrafi utrzymywać stałą odległość od poprzedzającego pojazdu, bez ingerencji kierowcy. System Rozpoznawania Zmęczenia analizuje zachowanie kierowcy i, jeśli to konieczne, sugeruje przerwę w podróży. Hamulec pokolizyjny pomaga uniknąć kolejnych zderzeń w razie wypadku, a Asystent Pasa Ruchu – utrzymać pojazd na wybranym pasie ruchu.