Casa Batlló, Casa Milà czy Casa Fuster to znane na całym świecie klejnoty hiszpańskiej architektury. Najbardziej symboliczne budowle w Barcelonie zainspirowały producenta samochodów do nazwania swojej nowej przestrzeni w tym mieście.
Poprzez Casa SEAT marka oddaje hołd stolicy Katalonii, jej mieszkańcom i 30 milionom osób, które każdego roku odwiedzają miasto i identyfikują się z tymi arcydziełami architektonicznymi.
Zobacz także:
Casa SEAT, usytuowana na skrzyżowaniu Avenida Diagonal z Paseo de Gracia, otworzy swoje drzwi pod koniec 2018 roku. Będzie nie tylko siedzibą producenta w Barcelonie, ale także punktem spotkań, miejscem kreowania trendów i przestrzenią do rozwoju życia kulturalnego miasta. Nowy obiekt o powierzchni 2600 metrów kwadratowych, wśród wielu innych inicjatyw zaoferuje m.in. imprezy kulturalne, wystawy, miejsca kulinarne, koncerty i sklepy typu pop-up.
– Nazwa Casa SEAT w pełni odzwierciedla zalety, jakie ma nasza nowa siedziba w Barcelonie. Miasto jest mozaiką zabytkowych, powszechnie znanych budynków, których nazwy zawierają pojęcie „dom”. Casa SEAT, czyli właśnie „dom SEAT-a”, doskonale wpisuje się w to, czym chcemy tę przestrzeń uczynić – ma to być miejsce, w którym mieszkańcy Barcelony i wszyscy fani SEAT-a z całego świata są mile widziani – wyjaśnia Luca de Meo, Prezes SEAT-a.
Flagowy concept store SEAT-a to nie tylko miejsce prezentacji najnowszych trendów wpisujących się w klimaty stolicy Katalonii. W Casa SEAT, dzięki wykorzystaniu najnowszych cyfrowych technologii, kierowcy będą również mogli dowiedzieć się więcej na temat oferty marki.
Created in Barcelona
W grudniu ubiegłego roku SEAT i rada miasta Barcelony podpisały umowę na rzecz promowania innowacji, zrównoważonej mobilności i rekrutacji talentów. W ramach tej umowy w kwietniu zeszłego roku zainaugurowano laboratorium SEAT Metropolis, które ma na celu opracowanie inteligentnych rozwiązań dla przyszłej mobilności. Wraz z otwarciem Casa SEAT producent po raz kolejny zacieśni swoje więzi z rodzinną Barceloną.