SEAT przedstawił limitowaną wersję modelu Mii by MANGO, zaprojektowaną wspólnie ze znaną marką odzieżową. Auto zostało zaprezentowane podczas pokazu mody 080 Barcelona Fashion.
Nowym samochodem marka jeszcze bardziej podkreśla obecność i znaczenie designu w swojej ideologii. Stworzona ze znaną firmą odzieżową MANGO limitowana wersja miejskiego modelu różni się od pierwowzoru zarówno na zewnątrz, jak i wewnątrz.
Zobacz także:
ROZMAITOŚCI
Nowy SEAT Mii by MANGO zostanie po raz pierwszy zaprezentowany na pokazie 080 Barcelona Fashion, który będzie trwał do 31 stycznia. Auto trafi do sprzedaży latem 2014 roku i będzie dostępne w wersji 3- i 5-drzwiowej.
Mii by MANGO to samochód miejski, który wyróżnia się ciekawym designem: jest elegancki w środku i stylowy na zewnątrz. Limitowana wersja auta dostępna będzie w kolorach Glam Beige lub Deep Black, z chromowanymi listwami bocznymi, ciemnoszarymi 15-calowymi felgami i oryginalnymi podgrzewanymi lusterkami bocznymi.
Wnętrze nowego Mii zostało wzbogacone o kilka szczegółów. Auto posiada m.in. skórzaną kierownicę i drążek zmiany biegów, tapicerkę z Alcantary z napisem Mii by MANGO na zagłówkach, specjalnie zaprojektowane dywaniki i progi przy drzwiach, a nawet dedykowany dla tego modelu specjalny kluczyk.
Praktycznym i wygodnym dodatkiem jest haczyk do powieszenia torebki oraz lusterko w osłonie przeciwsłonecznej.
Oprócz wyróżniającego wyglądu, Mii by MANGO oferuje także bogate wyposażenie. W samochodzie znajdują się m.in. systemy ABS, ESC, przednie i boczne poduszki powietrzne z możliwością dezaktywacji poduszki pasażera, uchwyty Isofix, klimatyzacja, radio CD/MP3, zdalnie sterowany centralny zamek i Asystent Podjazdu.
SEAT przygotował także konkurs internetowy na platformie Talenthouse, w którym uczestnicy z całego świata mogą nadsyłać własne projekty wybranych akcesoriów dedykowanych dla tego limitowanego modelu. Projekty wybranego twórcy trafią do produkcji, a on sam otrzyma w nagrodę nowego SEAT-a Mii by MANGO.
Ponadto twórcy pięciu kolejnych projektów otrzymają kupon na zakup odzieży marki MANGO o wartości 500 euro. Konkurs rozpoczął się 21 stycznia i potrwa łącznie 5 tygodni.