Największe święto mody w Polsce zbliża się wielkimi krokami. 14. edycja wiosennego FashionPhilosophy Fashion Week Poland rozpocznie się 21 kwietnia i potrwa cztery dni.
Po raz kolejny Mecenasem wydarzenia została marka SEAT, która nie tylko w motoryzacyjnym świecie napędza emocje w designie.
Zobacz także:
Jednym z najważniejszych pokazów na Designer Avenue będzie kolekcja Walerii Tokarzewskiej- Karaszewicz, zwyciężczyni pierwszej edycji konkursu “SEAT Napędza Emocje w Designie”.
Wiosenna edycja Fashion Week Poland to wielkie święto polskiej mody oraz naturalna przestrzeń do działań i inspiracji dla SEAT-a, który znany jest ze swojego ekspresyjnego designu. Dlatego marka po raz kolejny zdecydowała się na objęcie mecenatem wydarzenia, którego nie może zabraknąć w terminarzu fana mody.
– SEAT w pełni wykorzystuje potencjał tkwiący w designie. Hiszpańska ekspresja zajmuje najważniejsze miejsce w naszym DNA. Wspieramy Fashion Week Poland, bo dostrzegamy, że wielu młodych projektantów bacznie obserwuje trendy nie tylko ze świata mody. Ważną inspiracją jest także dynamiczna stylistyka wielu modeli SEAT-a, która znalazła odzwierciedlenie np. w projektach Walerii Tokarzewskiej- Karaszewicz, zwyciężczyni konkursu SEAT Napędza Emocje w Designie – mówi Jakub Góralczyk, kierownik ds. PR SEAT.
Kolekcja inspirowana SEAT-em na wielkim wybiegu
W sobotę oczy wszystkich miłośników mody skierowane będą na strefę Designer Avenue. To właśnie tam laureatka zeszłorocznego konkursu SEAT Napędza Emocje w Designie, Waleria Tokarzewska- Karaszewicz, zaprezentuje swoją nową kolekcję.
Waleria w konkursie SEAT-a podczas 13. edycji Fashion Week zaprezentowała nieszablonowe projekty inspirowane designem SEAT-a Ibizy. To zapewniło jej zwycięstwo – prace młodej projektantki zachwyciły jurorów świeżością, dbałością o szczegóły oraz unikalnym, południowym charakterem.
Nową kolekcję młodej projektantki będzie można zobaczyć już w sobotę, 23 kwietnia w łódzkiej Hali Expo.