SEAT: ALHAMBRA NA POZYCJI LIDERA W SEGMENCIE

se1_alhambra

SEAT to obecnie jedna z najszybciej rozwijających się marek w kraju. Polscy kierowcy chętnie przesiadają się za kierownicę samochodów z hiszpańską duszą i niemiecką technologią.

W minionym roku niepokonanym w swym segmencie był SEAT Alhambra. Największy z portfolio, dynamiczny minivan jest samochodem na zakup którego decyduje się coraz więcej rodzin.


Zobacz także:

ROZMAITOŚCI


 

Czy rodzinny samochód może dostarczać wrażeń z jazdy, pozostając autem bezpiecznym i wydajnym? Model Alhambra przekonał do siebie również kierowców w Polsce będąc najczęściej kupowanym minivanem w naszym kraju w 2015 roku. Z salonów wyjechało nim ponad 400 rodzin.

W porównaniu z 2014 Alhambra odnotowała 15 proc. wzrost sprzedaży. Obecnie, jako lider w swojej kategorii, SEAT Alhambra stanowi już ponad 25 proc. rynku samochodów w całym segmencie.

sea2_alhambra3

– Miejsce na szczycie podium to dla nas ogromne wyróżnienie, ale i duża odpowiedzialność. W ubiegłym roku zaufało nam już prawie pół tysiąca Polaków, którzy podróżują Alhambrą ze swoimi najbliższymi. To właśnie z myślą o nich stale udoskonalamy naszego flagowego minivana – mówi Jakub Góralczyk, Kierownik ds. PR SEAT.

Poza pojemnym bagażnikiem i przestronnym wnętrzem, którym cieszyć się mogą wszyscy pasażerowie, model posiada m.in. funkcję MirrorLink, która pozwala na zintegrowanie telefonu z maską rozdzielczą oraz skrywa pod maską nową generację oszczędnych silników.

Alhambra odnosi także sukcesy w konkursach konsumenckich. W konkursie magazynu „Mam Dziecko” został uznany „Najlepszym polskim samochodem rodzinnym”.

Wszystkie nowe modele SEAT-a są dostępne z gwarancją na 4 lata lub do 120 000 kilometrów przebiegu (w tym dwa pierwsze lata bez limitu kilometrów). Można je również nabyć w finansowaniu Volkswagen Bank Polska.