Rolls- Royce Motor Cars Warsaw jako laureat globalnej nagrody za obsługę posprzedażną za 2015 rok, był gospodarzem Regional Aftersales Conference (regionalnej konferencji na temat obsługi posprzedażnej).
Wydarzenie to zgromadziło przedstawicieli marki z Europy Centralnej i Wschodniej, od Austrii po Ukrainę.
Zobacz także:
Konferencja była zorganizowana w Polsce po raz pierwszy od chwili, gdy firma Auto Fus została autoryzowanym partnerem serwisowym Rolls- Royce Motor Cars w 2010 roku. W 2013 współpracę poszerzono o stworzenie oficjalnego dealerstwa pod nazwą Rolls- Royce Motor Cars Warsaw. W ubiegłym roku ten jedyny dealer w Polsce otworzył powiększony salon.
Tematem przewodnim spotkania była kwestia zapewnienia najbardziej wymagającej klienteli – klientom Rolls- Royce’a – doświadczenia posiadania samochodu niezwiązanego z jakimkolwiek wysiłkiem.
– Organizacja tej strategicznej konferencji w Warszawie daje nam poczucie ogromnej satysfakcji i podkreśla nasze dążenie do perfekcji w każdym aspekcie działalności. Zaś to, czego doświadczają nasi klienci, ma kluczowe znaczenie dla długotrwałej i owocnej relacji z nimi – powiedział Tomasz Fus, Dyrektor ds. Obsługi Posprzedażnej w Rolls-Royce Motor Cars Warsaw.
– W świecie luksusu obsługa na najwyższym poziomie jest tak samo ważna, jak samo kupno samochodu. Niezrównany standard usług Rolls- Royce’a zapewnia właścicielom aut wyjątkowy spokój ducha – komentował Cesar Habib, General Manager Ownership Services w Rolls- Royce Motor Cars, który był współgospodarzem wydarzenia.