Po ponad 34 latach sukcesów i z ponad 1,6 miliona sprzedanych samochodów pierwszej i drugiej ganeracji na koncie, latem bieżącego roku w salonach pojawi się nowe Renault Trafic.
Zaprezentowany projekt stylistyczny pozwala określić główne tendencje w designie przyszłego modelu.
Zobacz także:
UŻYTKOWE
– Jego linia w udany sposób uwzględnia i eksponuje nową stylistykę marki Renault, z powiększonym i bardziej pionowo ustawionym logo. Starałem się zaprojektować samochód dynamiczny i wyrazisty, a jednocześnie odpowiadający oczekiwaniom klientów w zakresie solidnej konstrukcji i praktycznych rozwiązań – powiedział Kihyun Jung, projektant nowego Renault Trafic.
Trzecia generacja Renault Trafic ma posiadać wszelkie atuty pozwalające na jeszcze lepsze spełnienie oczekiwań firm i klientów flotowych oraz prowadzących działalność gospodarczą, którym marka Renault chce zaoferować furgon uwzględniający pełnię zawodowych i życiowych potrzeb.
W swoich pracach nad designem i technologią silników producent oparł się między innymi na swoim doświadczeniu, zdobytym w Formule 1. Zastosowanie nowych technologii jeszcze bardziej umocni pozycję tego lekkiego furgonu – numeru 1 marki na rynku lekkich samochodów dostawczych w Europie od 1998 roku.