RENAULT: ZRÓB KONWERSJĘ SWOJEGO MASTERA Z DIESLA NA ELEKTRYKA!

Renault oraz TOLV połączyły siły, aby zaoferować zestaw do konwersji elektrycznej do Renault Master III

Marka Renault, będąca pionierem w dziedzinie elektrycznych samochodów dostawczych, zaangażowała się również w produkcję bardziej zrównoważonych, czystszych pojazdów, zyskujących nowe życie i będących w stanie przejechać więcej w całym okresie użytkowania. Refactory, pierwsza w Europie fabryka zajmująca się mobilnością, która działa w obiegu zamkniętym, posiada wszelkie know-how przemysłowe i kompetencje w dziedzinie napędu elektrycznego, żeby zapewnić montaż i kontrolę jakości zestawów do konwersji elektrycznej do Renault Master III.


Zobacz relacje:

OPEL: SYSTEMY WSPOMAGANIA KIEROWCY W MODELACH COMBI, VIVARI I MOVANO
 

UŻYTKOWE


 

Jako pionier i lider w dziedzinie konwersji elektrycznej TOLV postawiło sobie za cel demokratyzację i wdrożenie na skalę przemysłową zestawów do konwersji elektrycznej pojazdów dostawczych. Pierwszym zestawem do konwersji elektrycznej był wyprodukowany w 2022 roku zestaw do Renault Trafic, który rok później został zakupiony przez przedsiębiorstwa i samorządy lokalne.

Dzięki strukturze przemysłowej Grupy Renault i z wykorzystaniem know-how firmy TOLV w dziedzinie konwersji pojazdów dostawczych na napęd elektryczny Renault może zaproponować atrakcyjną ofertę w zakresie konwersji napędu spalinowego w samochodach dostawczych na mniej emisyjne napędy.

Konwersja elektryczna stanowi ekonomiczną alternatywę dla klientów firmowych, ponieważ jest tańsza niż zakup nowego pojazdu i pozwala przedłużyć żywotność samochodu oraz dzięki temu ograniczyć jego ogólny ślad ekologiczny.

Dane techniczne zestawu do konwersji elektrycznej do Renault Master:

– Automatyczna skrzynia biegów
– Silnik synchroniczny z uzwojonym wirnikiem
– Akumulator 52 kWh litowo-jonowy złożony z 12 modułów i 192 komórek
– Zasięg ok. 200 km
– Ładowanie w 1,5 godz. (20–80% na stacji 22 kW)
– Moc silnika 57 kW (81 KM)
– Gwarancja 2 lata/bez ograniczeń km na zestaw do konwersji i 4 lata lub 150 000 km na akumulator trakcyjny.

Więcej informacji na: https://tolv-systems.com