W sieci salonów Renault można składać zamówienia na nowe Renault Megane R.S Trophy. Z silnikiem benzynowym TCe 300 model jest dostępny w cenie 142 900 złotych.
Wersja z automatyczną dwusprzęgłową skrzynią EDC wyceniona została na 7000 zł więcej.
Zobacz także:
Wersje R.S. Trophy to jedne z najbardziej znanych ze swoich świetnych osiągów aut, będących połączeniem wydajnych silników i gwarancji precyzji prowadzenia. Megane R.S. Trophy, gwarantujące sportowe doznania z jazdy, dzięki modyfikacjom układu turbo oraz układu wydechowego zapewnia dodatkowe 20 KM w porównaniu do wersji R.S.
Oznacza to, że nowy model oferuje pod maską okrągłe 300 KM, co wynosi jego osiągi na najwyższy poziom. Zastosowana technologia pochodzi bezpośrednio z Formuły 1.
WYPOSAŻENIE
Oprócz świetnych osiągów, samochód zapewnia również bogate i komfortowe wyposażenie.
Wersja R.S. zawiera między innymi:
• system 4 kół skrętnych 4CONTROL;
• zawieszenie Sport z 4 hydraulicznymi odbojnikami;
• funkcję Launch Control i Multi Change Down (dostępne wyłącznie dla wersji z automatyczną skrzynią biegów EDC);
• system wspomagania przy ruszaniu pod górę (HSA);
• system kontroli pasa ruchu;
• klimatyzację automatyczną dwustrefową;
• system wspomagania parkowania tyłem;
• system multimedialny R-LINK 2 z nawigacją, radioodtwarzaczem cyfrowym (DAB), i ekranem dotykowym 7 cali;
• system Multi- Sense;
• kierownicę z regulacją wysokości i głębokości, pokrytą skórą;
• przedni zderzak z wlotem powietrza o strukturze plastra miodu, z wbudowaną aerodynamiczną listwą F1 i logo „R.S.”;
• tylny dyfuzor z centralnie umieszczoną końcówką wydechu;
• sportowe fotele przednie z logo „R.S.” na zagłówkach;
• aluminiowe nakładki na pedały i podpórkę pod stopę;
• obręcze kół ze stopu metali lekkich 18 cali;
• światła przednie Full LED Pure Vision;
• światła do jazdy dziennej LED Edge Light;
• system wielofunkcyjnych świateł R.S. Vision;
• tylne światła LED 3D Edge Light.
Dodatkowo wersja R.S. Trophy posiada:
• kierownicę pokrytą Alcantarą;
• zawieszenie Cup;
• samoblokujący mechanizm różnicowy typu Torsen;
• dwumateriałowe tarcze hamulcowe (aluminiowo- żeliwne);
• zaciski hamulcowe w kolorze czerwonym;
• system R.S. Monitor;
• układ wydechowy z elektryczną przepustnicą;
• obręcze kół ze stopu metali lekkich 19 cali.
CENY NOWEGO MEGANE R.S. i MEGANE R.S. TROPHY
– R.S. TCe 280 FAP: 124 900 zł
– R.S. TCe 280 EDC FAP: 131 900 zł
– R.S. TROPHY TCe 300 FAP: 142 900 zł
– R.S. TROPHY TCe 300 EDC FAP: 149 900 zł