Renault po raz pierwszy w swojej historii uruchamia unikatowe wirtualne muzeum, połączone ze sklepem internetowym z artykułami firmowymi.
Zbliżające się Święta Bożego Narodzenia i Nowy Rok to okazja do podsumowania 123 lat francuskiej pasji motoryzacyjnej i sprezentowania sobie odrobiny magii Renault pod choinkę.
Zobacz relacje:
Renault przypomina o historii marki i oficjalnie inauguruje swoje pierwsze wirtualne muzeum online The Originals. W wirtualnym muzeum znajduje się również nowa witryna sklepu online The Originals Store. Można tu zamówić artykuły firmowe, dostępne także w Atelier Renault na Polach Elizejskich. Obie strony są dostępne na całym świecie w sześciu wersjach językowych (francuskiej, angielskiej, niemieckiej, hiszpańskiej, portugalskiej i włoskiej). W najbliższych miesiącach pojawią się kolejne języki.
Nowe wirtualne muzeum Renault oferuje zwiedzającym z całego świata swobodny dostęp do francuskiego dziedzictwa marki, bez jakichkolwiek ograniczeń czasowych i przestrzennych, co jest prawdziwą nowością. Zwiedzanie muzeum jest niczym nieograniczone, oddziałuje na wyobraźnię, zapewnia dostęp do archiwów i prostych danych technicznych. Idzie z duchem czasu i jest utrzymane w swobodnej, interaktywnej i zabawnej konwencji.
Dwadzieścia jeden kultowych modeli marki ożywa dzięki technologii obrazowania z wykorzystaniem technik fotogrametrycznych. Technika ta została wybrana ze względu na możliwość wywoływania wrażenia fizycznej obecności w muzeum. Dzięki niej kultowe modele marki prezentowane są z niezwykle wiernym odwzorowaniem szczegółów. W tym celu Renault stworzyło studio do skanowania samochodów w idealnych warunkach oświetleniowych. Pojazdy zostały w pełni zeskanowane w technice 3D, a elementy niedostępne dla skanera zostały wymodelowane i uzupełnione w postprodukcji.
Do końca grudnia br. muzeum wzbogaci się o szereg nowych modeli. Kolejnych 50 pojawi się do końca stycznia 2022 roku, a docelowo, do końca grudnia 2022 roku, ich liczba wzrośnie do 80.
Renault, kultowa marka popkultury, w pełni zasłużyła na muzeum z prawdziwego zdarzenia. Dzięki wirtualnej galerii goście mogą na nowo przeżywać naszą historię, która jest jednocześnie także ich historią. Świat marki Renault odnajdziemy również w gamie produktów The Originals dostępnych w naszym nowym sklepie internetowym – podkreśla Arnaud Belloni, dyrektor ds. globalnego marketingu Renault.
Nowy sklep internetowy jest kolejną okazją do promowania wartości marki. W jej DNA wpisane jest rozwijanie silnych więzi emocjonalnych z klientami oraz różnicowanie oferty w celu dotarcia do jak najszerszego grona odbiorców. Dzięki 400 artykułom firmowym, w tym miniaturom, odzieży i dodatkom, zabawkom, akcesoriom, artykułom dekoracyjnym, jak również unikatowym kolekcjom i bestsellerom, nowy sklep internetowy stanowi strategiczne wsparcie dla dynamicznego rozwoju marki. W najbliższych miesiącach pojawi się w nim jeszcze wiele innych niespodzianek, a poszczególne kolekcje będą systematycznie wzbogacane.