RENAULT TRUCKS: FLOTA GAMY T DLA FIRMY LINK – 60 AUT

retr_link1

Na polskich drogach można spotkać Renault Trucks gamy T w charakterystycznych barwach przewoźnika Link Sp. z o. o., jednego z najpoważniejszych graczy na europejskim rynku usług transportowych.

Do tej pory przewoźnik odebrał 30 z 60 zamówionych w 2015 roku samochodów. Kolejna partia 30 ciągników będzie wydana w październiku.


Zobacz także:

ROZMAITOŚCI

UŻYTKOWE


 

Przekazując kluczyki Małgorzata Kulis, Vice President, Volvo Group Trucks Sales Baltic Sea Market, podkreśliła, jak kluczowym dla firmy w Polsce było pozyskanie tak strategicznego partnera, jakim jest Link. Przewoźnik od 1989 roku prężnie rozwija się na rynku transportowym. Obecna flota 300 ciągników siodłowych i 500 naczep Mega wykonuje transport na terenie Unii Europejskiej.

retr_link2

Pojazdy są przystosowane do przewozów towarów przestrzennych, wyposażone w zaawansowane systemy wspomagania jazdy oraz systemy bezpieczeństwa. Przewoźnik systematycznie odmładza swoją flotę, inwestując w pojazdy niezawodne i ekonomiczne oraz, co oczywiste, spełniające najnowsze normy. Biało żółte pasy i logo International Truck of The Year 2015 nawiązujące do tytułu, jakim szczyci się Gama T w 2015 roku, to cechy charakterystyczne nowej floty.

Zanim Link podjął decyzję o zakupie, testował sześć różnych marek. Ostatecznie wybór padł na Renault Trucks T460.

– W celu rzetelnej analizy potencjału pojazdów, testowaliśmy je przez dłuższy czas. Wspólnie z przedstawicielami Renault opracowaliśmy optymalną konfigurację ciągników pod kątem oczekiwań klientów i warunków jazdy, w których pojazdy będą eksploatowane. Wśród pierwszych opinii zdecydowanie przeważały te pozytywne, co utwierdziło nas w przekonaniu o słuszności zakupu – mówi Paweł Moder, dyrektor Link.

retr_link3

Dodatkowo przed zakupem najlepsi kierowcy Link przeszli szkolenie z zakresu jazdy ekonomicznej.

– Porównując wyniki przed szkoleniem jak i bezpośrednio po jego zakończeniu, widać było poprawę w stylu jazdy kierowcy – dodał P. Moder.

Przy specyfikacji skupiono się na opcji Fuel ECO, która gwarantuje maksymalne oszczędności i zysk. Link wybrał pojazdy z silnikiem DTI11 460 KM. Pojazdy posiadają Eco Cruise, czyli inteligentny tempomat z 3 trybami pracy, regulowany spojler, bez osłony przeciwsłonecznej (która także ma wpływ na opór powietrza) oraz opony Michelin X-Line. Wszystkie pojazdy Renault Trucks T są objęte kontraktem serwisowym.

Każdy z kierowców Link zanim wyruszy w trasę nową „Tetką” przechodzi szkolenie Optifuel Training w Szkole Jazdy Renault Trucks. Jak podkreśla Przemysław Wąsowski, Kierownik Działu Obsługi Transportu Link, dzięki całodniowemu szkoleniu podczas odbioru pojazdów, kierowcy mieli okazję dość dokładnie zapoznać się ze specyfiką tych produktów.

retr_link4

– Nie bez znaczenia w podjęciu decyzji, był też fakt, że grupa Volvo posiada najgęstszą sieć warsztatów na terenie Europy – mówi Paweł Moder.

Wszystkie pojazdy Renault Trucks, które dołączyły do floty Link, zostały sfinansowane przez VFS Usługi Finansowe w ramach rozwiązania Renault Trucks Financial Services.

– Takie rozwiązanie pozwala na znaczne ograniczenie kosztów administracyjnych, umożliwia planowanie finansów firmy z wyprzedzeniem, jak również rezygnację z utrzymywania własnych warsztatów. Wiedząc jak zmienny jest rynek pojazdów używanych ryzyko wartości końcowej po okresie użytkowania zdejmujemy z użytkownika i bierzemy na siebie – dodaje Ewa Jezierska, dyrektor Volvo Financial Services Poland.

W uroczystości w centrali Renault Trucks Volvo Group Trucks Poland w Młochowie wzięli udział ze strony Link Sp.z o.o. dyrektor Paweł Moder, członek Zarządu i Przemysław Wąsowski, kierowik Działu Obsługi Transportu oraz ze strony Renault Trucks: Małgorzata Kulis, Vice President Volvo Group Trucks Sales Baltic Sea Market, Ewa Jezierska, dyrektor Volvo Financial Services Poland i Andrzej Barburski, Key Account Manager Renault Trucks.