W kieleckim serwisie Renault Trucks prowadzonym przez firmę Tandem odbyło się przekazanie 10 ciągników siodłowych Renault Magnum jednemu z największych świętokrzyskich przewoźników – firmie Magtrans.
Pod potężnymi, komfortowymi kabinami „magnumek” pokrytymi czerwienią, która jest firmowym kolorem firmy z Buska-Zdroju, pracują mocne i ekonomiczne, sześciocylindrowe silniki Euro 5 o pojemności 13 litrów i mocy 480 KM.
Zobacz także:
UŻYTKOWE
– Taka konfiguracja jest optymalna do pracy jaką będą wykonywały te samochody. Mamy bardzo dobre kontakty z Magtransem i wiedzieliśmy, że takie rozwiązanie będzie firmie odpowiadać. I nie pomyliliśmy się – to bardzo doświadczony przewoźnik, który też bardzo dobrze zna pojazdy Renault, bo korzysta z nich od lat. Jedynymi ponadstandardowymi rozwiązaniami, które zostały zastosowane w tych Magnum są wzmocnione przednie osie o nośności 7,5 t, współpracujące z resorami o nośności 8 t i zautomatyzowane skrzynie biegów Optidriver+, na które pan Magdziak zdecydował się po raz pierwszy. Wszystkie wcześniej kupione przez niego samochody miały mechaniczne przekładnie – mówi Michał Gil, menedżer d/s klientów kluczowych w RTP, który prowadził negocjacje i odpowiada w Renault Trucks Polska za kontakty z Magtransem.
Po odbiór kluczyków do nowych aut razem z grupą kierowców i synem Piotrem przyjechał Edward Magdziak, właściciel Magtransu. Sama uroczystość była krótka – klucze do 10 Magnum wręczyli przewoźnikowi Rajmund Pezowicz, dyrektor handlowy Renault Trucks Polska oraz Tomasz Bultrowicz, menedżer działu sprzedaży bezpośredniej.
– Marka Renault Trucks nie jest dla nas obca. Stanowi trzon naszej floty. Poza tym w trakcie negocjacji tego ostatniego kontraktu dostaliśmy bardzo dobrą ofertę finansowania pojazdów oraz gwarancję ich odkupu z Renault Trucks Financial Services. Co tu dużo mówić, ta oferta była bezkonkurencyjna. Poza tym mamy jeszcze pełny kontrakt obsługowy na te pojazdy i szkolenia ekonomicznej jazdy dla kierowców – powiedział Edward Magdziak.
Magtrans to jedna z największych, a zarazem najdynamiczniej rozwijających się firm transportowo- spedycyjnych na południu Polski. Powstała w 1982 roku oferując swoim klientom usługi w transporcie krajowym. Pierwszym pojazdem był poczciwy Star, którego kierowcą był Edward Magdziak. Firma szybko się rozwijała. Po ustrojowej transformacji flotę wzbogaciły kolejne pojazdy. Pierwszą „zachodnią” ciężarówką we flocie buskiego przedsiębiorcy był w 1993 roku jeden z pierwszych egzemplarzy Renault Major z montowni w Starachowicach (było to wtedy rozwiązanie pozwalające na zmniejszenie wysokości opłat celnych za pojazdy zagranicznej produkcji).
Potem były też następne „majorki”, a później Premium i Magnum. We flocie Magtransu dysponującej dzisiaj 200 samochodami, pojazdy Renault Trucks mają bardzo duży udział.
Charakterystyczne czerwono-srebrne zestawy Magtransu widać nie tylko na polskich drogach. Świetokrzyski przewoźnik specjalizuje się w transporcie towarów do Niemiec, Francji, Holandii, Belgii, Wielkiej Brytanii i Hiszpanii. Od 2007 roku firma świadczy też usługi w zakresie logistyki kolejowej. Magtrans zajmuje się także spedycją i logistyką (ma własny magazyn o powierzchni ponad 5000 m kw.), hurtową i detaliczną sprzedażą paliw i opału, prowadzi serwis i myjnię samochodów ciężarowych oraz pełnozakresową Okręgową Stację Kontroli Pojazdów.
Dodaj komentarz
Musisz się zalogować, aby móc dodać komentarz.