Renault Trucks Polska wprowadziło do swojego użytku zupełnie nowe narzędzie: aplikację Onsight Connet, pozwalającą na szybszą diagnozę online i naprawę.
W niezaplanowanym przestoju kluczowe jest skrócenie reakcji przy rozwiązywaniu problemów.
Zobacz także:
Chodzi o zapewnienie lepszego przepływu informacji pomiędzy mechanikiem, serwisem i wsparciem technicznym, co za tym idzie krótszy przestój i niższy koszt dla użytkownika. Chcąc osiągnąć ten cel marka Renault Trucks inwestuje w rozwiązania, które przynoszą wymierną korzyść.
Onsight Connet to profesjonalna aplikacja na smartfon lub tablet przeznaczona do komunikacji między wykwalifikowanymi pracownikami technicznymi. Umożliwia ona wideo-połączenie w czasie rzeczywistym między serwisem, w którym zdiagnozowano usterkę a Inżynierem Serwisu, który nie będąc na miejscu może lepiej zrozumieć problem pojazdu i przeprowadzić skuteczniejszą i szybszą diagnostykę online.
Aplikacja pozwala na przekaz obrazu i dźwięku, jednocześnie dla kilku uczestników. Dodatkową szczególną jej zaletą jest możliwość zaznaczenia, wyróżnienia, zbliżenia wybranych obszarów/ elementów na ekranie podczas połączenia. Aplikacja pozwala również na wykorzystanie kamer termowizyjnych, makro oraz okularów VR.
Narzędzie Onsight Connet jest wsparciem technicznym we wszystkich autoryzowanych serwisach Renault Trucks Polska.